نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 08:31

نظر نخبگان در بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده می‌شود

بوشهر- نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: نظر نخبگان در بررسی لایحه عفاف و حجاب استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری شنبه شب در نشست لایحه عفاف و حجاب در بوشهر اظهار داشت: بعد از اینکه ناهنجاری‌های اجتماعی در جامعه به وجود آمد تقاضای جدی بود تا یکسری قوانین بازدارنده برای اصلاح و کنترل امور مصوب شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: بعد از مدتی یک لایحه توسط دولت به مجلس آمد که با یک فوریت آن موافقت شد و بعد از ارجاع به کمیسیون فرهنگی، لایحه با تغییراتی در دستور کار مجلس قرار گرفته است.

وی افزود: طی این هفته در فراکسیون انقلاب اسلامی جلسه‌ای پیرامون لایحه عفاف و حجاب برگزار خواهد شد که نظرات کارشناسان و نخبگان می‌تواند در امر رسیدگی به موضوع موثر باشد.

جمیری با اشاره با ضرورت استفاده از نظر نخبگان در بررسی طرح‌ها و لوایح، گفت: در صورت تصویب کلیات لایحه در مجلس، جزئیات آن مورد بررسی قرار می‌گیرد که پیشنهادات و اصلاحیه نخبگان و کارشناسان می‌تواند در فرآیند بررسی موثر باشد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم بیان داشت: با این رویکرد از فرصت پیش آمده استفاده شد و با جمع‌بندی نظرات کارشناسان و صاحبنظران در این نشست، موارد اصلاحی در جلسات مجلس به فراخور شرایط ارائه خواهد شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1427964

مهمترین اخبار ایران و جهان: