نیوز سیتی!
15 مرداد 1402 - 14:20

در صدا و سیما به روی تمامی هنرمندان باز است/ اعمال سیاست خط سبزی

رشت- مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به استقبال این سازمان از تمامی هنرمندان گفت: صدا و سیمای گیلان خانه دوم همه صاحبان فکر و ایده است و ما طرفدار سیاست خط سبزی به جای خط قرمزی هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، تقی ربانی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل صداوسیمای گیلان با بیان اینکه شعار عدالت محوری را نصب العین کار قرار می‌دهیم، گفت: ما صدا و سیمای کل استان گیلان هستیم و تمام استان خود را در قاب تلویزیون خواهند دید.

مدیرکل جدید صدا و سیمای گیلان افزود: در صدا و سیما به روی تمامی هنرمندان باز است و تمامی نظرات و پیشنهادات و انتقادات آنها را مورد توجه قرار می‌دهیم.

وی با بیان اینکه مخاطب باید نظرات و نقدها و پیشنهادات خود را در برنامه‌ها ببیند، تصریح کرد: مخاطب محوری نکته مهمی است که در برنامه‌های صدا و سیمای گیلان مورد توجه قرار می‌گیرد.

ربانی عنوان کرد: سند تحول در مسائل مختلف مانند برنامه سازی و مخاطب محوری در رأس کار قرار می‌گیرد.

وی افزود: تعامل با نهادهای فرهنگی و بسیج و سپاه در دستور کار است و آماده همکاری با همه فعالان فرهنگی هستیم.

مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به اعمال سیاست خط سبزی به جای خط قرمزی در این سازمان گفت: ممکن است به هر دلیلی صاحبان برخی تفکر موفق به داشتن آنتن صدا و سیما نشده باشند اما از این پس صدا و سیمای گیلان خانه دوم همه صاحبان فکر و ایده است و ما طرفدار سیاست خط سبزی هستیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1428764

مهمترین اخبار ایران و جهان: