نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 08:16

پهلوانان با نفوذی که در جامعه دارند جهاد تبیین را پیگیری کنند

فرمانده سپاه سلمان گفت: پهلوانان می توانند با نفوذی که در جامعه دارند در راستای جهاد تبیین قدم بردارند.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در اولین همایش تجلیل از پهلوانان استان اظهار داشت: پهلوانان عزیز ما در قرن های گذشته خاطراتی زیبا را از خود به یادگار گذاشته اند که امروز نیز این عزیزان باید همین مسیر ارزشمند گذشتگان را امتداد ببخشند.

وی افزود: جایگاه پهلوانی به سادگی به دست نیامده و با همت و تلاش زیاد، با ایستادگی در صحنه و تحمل و همچنین با سختی و دشواری های فراوان به دست می آید.

وی تاکید کرد: پهلوانان به واسطه اقدامات خود عزت و احترام زیادی در جامعه دارند و اگر در حوزه علم آموزی، کار و تلاش وارد بشوند قطعا با همین نگاه و همین پشت کار موفق خواهند شد.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: عزیزان ما در استان که در زمینه ورزش وارد شدند امروز پرچم دار خدمت به مردم در زمینه های مختلف هستند که باعث افتخار و سرور است. در زمینه رعایت مقررات و قوانین امروز اگر یک پهلوان نسبت به رعایت آن اهتمام داشته باشد؛ افراد دیگر نیز به این سمت کشانده می شوند.

شفائی تصریح کرد: امروز دشمن نگاه ویژه ای به پهلوانان و قهرمانان ما دارد که در مقابل آن عزیزان پهلوان ما پشت پا و ضربه خوبی به دشمن و دسیسه های آن زده اند. دشمن پیوسته به دنبال تاثیرگذاری بر پهلوانان ما است و در این مسیر خواسته خود را به صورت مداوم پیگیری می کند؛ آن ها می خواهند از این طریق ارزش ها را بی ارزش کنند.

شفائی تصریح کرد: نظام اسلامی در عمر پر برکت خود علی رغم همه تهدیدات و مشکلاتی که سر راهش قرار دادند، با همراهی مردم موفقیت های بسیار زیادی را به دست آورده و با همین ظرفیت ها که در کشور و استان وجود دارد؛ موفقیت های بیشتری را کسب خواهد کرد.

وی افزود: امروز ما در اقصی نقاط کشور شاهد اتفاقات فراوانی هستیم؛ دشمن یک روز تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به مرزبانان ما به میدان می آرود؛ روزی به دنبال ناامنی در شهر زاهدان؛ روزی پلیس راهور را در جاده خاش به شهادت می رساند و روزی تیمی را برای آسیب رسانی به زوار آل الله در شیراز فراهم می کند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز دشمن تمام ظرفیت خود را با هم میدان آورده است؛ دشمن همزمان با ایجاد ناامنی راهبرد تجزیه و تفرقه را دنبال می کند؛

در چنین شرایطی ما اگر بخواهیم بهترین معروف را در کشور و استان دنبال کنیم؛ آن معروف "وحدت" است.
شفائی در پایان خاطرنشان کرد: شما پهلوانان عزیز که در جامعه نفوذ دارید و می توانید برای مردم سخن بگویید و مسائل را تبیین کنید؛ وظیفه دارید جهاد تبیین را پیگیری نمایید.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1442920

مهمترین اخبار ایران و جهان: