نیوز سیتی!
24 مرداد 1402 - 11:50

حملات تروریستی چهره کریه حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان ساخت

سمنان- جمعی از مسئولان ارشد استان سمنان طی بیانیه ای در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ اعلام کردند: حملات تروریستی چهره کریه حامیان دروغین حقوق بشر را نمایان ساخت.

به گزارش خبرگزاری مهر، نماینده ولی فقیه در استان سمنان نماینده مردم سمنان در خبرگان رهبری و استاندار سمنان بیانیه محکومیت اقدام تروریستی داعش در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) را صادر کردند که متن آن به این شرح است.

دیگر بار دست جنایتکاران و قاتلان داعش در حادثه‌ای تلخ و اسفناک به خون جمعی از زائران بیگناه و مظلوم حرم حضرت احمد ابن موسی شاه چراغ (ع) آغشته کشت و اوج رذالت و شکست این مزدوران خود فروخته را در مقابل چشم حق طلبان و آزاد اندیشان دنیا مجسم ساخت.‌

شک نیست که اینگونه تحرکات کور و جنایتکارانه در ادامه دد منشی‌های اربابان خونخوار و رذلی شکل گرفته که تشت رسوائیشان در حمایت دروغین از حقوق بشر به زمین افتاده و بیش از پیش چهره‌ی کریه و سیاه این جانیان را هویدا ساخته است.

تجربه تاریخی و کارنامه‌ی سراسر افتخار ملت قهرمان ایران ثابت نموده است که جنایاتی اینچنین از سوی نوادگان یزید و ابوسفیان نه تنها موجب ترس و وهم این مردم شریف و آزاده نشده، بلکه بیش از پیش به اتحاد، همدلی و همبستگی ملت شریف این کشور حسینی انجامیده و عزمشان را برای ایستادگی در مقابل ظلم و ستاندن حق مظلوم راسخ‌تر نموده است و به راستی که به فرمایش پیر و مرادشان، خمینی بت شکن؛ «بکشید ما را، ملت ما بیدار تر می‌شود».

این‌جانبان ضمن محکومیت شدید این اقدام تروریستی، شهادت دو تن از هموطنان عزیزمان در این حادثه غمبار را به محضر مقدس حضرت بقیه الله اعظم، حضرت مهدی (عج) و همچنین رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای (مد ظله العالی)، مردم انقلابی و آزاده ایران اسلامی و به ویژه مردم داغدار و مؤمن استان فارس و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض نموده و صبر و سکینه الهی را برای آنان و علوّ درجات را برای این شهیدان مسئلت نموده و شفای عاجل تمامی مجروحان این واقعه از از درگاه قادر متعال آرزومندیم.

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1443264

مهمترین اخبار ایران و جهان: