نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 11:32

پروژه‌های آبرسانی به ۱۵ روستای سنقروکلیایی مورد بررسی قرار گرفت

کرمانشاه- پروژه‌های آبرسانی به ۱۵ روستای سنقروکلیایی با حضور جمعی از مسئولان استانی و در راستای محرومیت زدایی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، در نشستی که صبح جمعه در مسجد روستای خانقاه علیا با حضور فرماندار سنقروکلیایی، نماینده مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی، جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، فرماندهی قرارگاه بسیج سازندگی، مدیرعامل شرکت آبفای استان و برخی از مدیران و کارشناسان برگزار شد آبرسانی به ۱۵ روستای شهرستان در قالب پروژه‌های محرومیت زدایی مورد بررسی قرار گرفت.

پروژه آبرسانی مجتمع آگاه با مشارکت قرارگاه سازندگی و آبفا با هدف آبرسانی به روستاهای اکبرآباد، سرخم، ویژه، تپه اسماعیل، خانقاه سفلی، خانقاه وسطی، خانقاه علیا و باقرآباد، و بلوطستان شامل ۳۴ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، ۱۲ باب مخزن، ۳ باب ساختمان موتورخانه و ۱۱ کیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال و پیشرفت تقریبی ۳۵ درصدی در این نشست مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

همچنین پروژه آبرسانی هفت آشیان نیز با هدف آبرسانی به روستاهای آبباریک، پلنگین، آرانله، دارحیدر، کوچکینه و یارگله شامل ۱۴ کیلومتر لوله گذاری خط انتقال، یک باب مخزن، یک ساختمان موتورخانه و ۷.۵ کیلومتر شبکه توزیع که اخیراً فعالیت اجرایی آن شروع شده با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال در دست اقدام است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1118948

مهمترین اخبار ایران و جهان: