نیوز سیتی!
18 فروردین 1402 - 14:06

پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را تبیین کنیم

امام جمعه پردیس گفت: با جهاد تبیین پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت الاسلام سیدحسین حسینی امام جمعه پردیس در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان که در مسجد الغدیر فاز۴ پردیس برگزار شد، تسلیت فرارسیدن سالروز شهادت امیرالمومنین(ع) و آغاز شب های پرفضیلت و عظیم قدر اظهار کرد: عظمت شب قدر جبران کننده بیش از 80 سال غفلت و این شب از هزار ماه برتر است، یعنی غفلت هشتاد و چهار ساله‌ی انسان در یک شب قدر جبران می‌شود و خداوند شب قدر را برای همین گذاشته است.

وی با بیان اینکه کمک به امام زمان(ع) بزرگترین عبادت شب قدر است، گفت: استغفارات عملی یکی از عبادت‌های عظیم الهی در شب‌های قدر است و از جمله کفاره‌هاى گناهان بزرگ، به فریاد بیچاره و مظلوم رسیدن و تسلّى دادن به افراد غمگین است.

امام جمعه پردیس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار مسؤولان و کارگزاران نظام ابراز کرد: مقام معظم رهبری در دیدار رمضانه‌ی خود با مسؤولان در خصوص حجاب و توطئه‌ی دشمنان، مطالب بسیار دقیق و راهبردی را بیان فرمودند که اولین مورد در خصوص جمهوری اسلامی بود که برترین شأن را برای زن قائل است که در این راه هیچ کشور غربی به گرد پای جمهوری اسلامی ایران نمی‌رسد، اما عده‌ای فریب دشمن را خوردند و شعار آزادی زن را سر دادند.

حجت الاسلام حسینی افزود: بسیاری از افرادی که کشف حجاب می‌کنند از پشت پرده دستگاه‌های جاسوسی اطلاعی ندارند که اگر اطلاع داشته باشند این کار را نمی‌کنند، زیرا بسیاری از آن‌ها اهل دین و تضرع و ماه رمضان و دعا هستند.

وی گفت: در موضوع حجاب قطعاً این مسئله حل خواهد شد و ما باید در شیوه برخورد با این مسئله مطیع اوامر رهبر عزیزمان باشیم و با جهاد تبیین پشت پرده اقدامات دشمن در کشف حجاب را برای مردم تبیین کنیم.

امام جمعه پردیس با اشاره به حکمت حکیم انقلاب در خصوص  «حرام سیاسی» اعلام کردن کشف حجاب عنوان کرد: دشمن، تلاش می‌کند حجاب، موضوعی برای ایجاد شکاف‌های اجتماعی و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت اسلامی شود و غرب، اصلی‌ترین فعالان اپوزیسیونی علیه جمهوری اسلامی را از بین افرادی انتخاب می‌کند که بیشترین فعالیت را در ترویج اباحه‌گری، بی‌بندباری و کشف‌حجاب داشته باشند.

حجت الاسلام حسینی تصریح کرد: سرویس‌های امنیتی و رسانه‌های ضدانقلاب از برجسته‌سازی و ترویج کشف‌ حجاب، دنبال ایجاد فرصت برای غرب، برای تحریم و فشار بیشتر به مردم ایران هستند و طبیعی است که حاکمیت برای دفاع از مردم، وظیفه دارد با چنین سناریوهایی مقابله کند و رهبر حکیم انقلاب در این راستا، کشف‌ حجاب را حرام سیاسی معرفی کنند.

وی افزود: با این حال، باید توجه داشت تمام زنانی که کشف‌حجاب می‌کنند، در حال مبارزه سیاسی علیه جمهوری اسلامی نیستند، زیرا بسیاری از این بانوان ایرانی، تعلقات معنوی، مذهبی، وطن‌دوستی و میهن‌پرستی دارند و اگر از پشت‌پرده سیاسی و امنیتی ترویج و طراحی کشف حجاب آگاه شوند، حتما با آن همراهی نخواهند کرد.

امام جمعه پردیس ادامه داد: این واقعیت در جامعه ایرانی بارها ثابت شده و مراکز افکارسنجی و پژوهشی غربی نیز واقفند که وقتی پای دشمن وسط بیایید اکثریت مردم ایران، در یک جبهه قرار می‌گیرند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسؤولان مهار تورم و رشد تولید را با جدیت عملیاتی کنند، خاطرنشان کرد: امروز یکی از موارد دیگری که به شدت مردم را تحت فشار قرار داده، مشکلات معیشتی و تورم است و لازم است مسؤولان برای عملیاتی کردن شعار سال پای کار آمده و قوای سه گانه همکاری حقیقی با همدیگر داشته باشند تا با مشارکت مردم در رشد تولید و مهار تورم برنامه‌ها مفصلی انجام شود.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1133404

مهمترین اخبار ایران و جهان: