نیوز سیتی!
20 فروردین 1402 - 11:37

دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار دارد

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: نگاه دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق کم‌برخوردار و محروم و ارتقای شاخص‌های توسعه در این مناطق است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، رضا ابراهیمی در آیین معارفه سرپرست فرمانداری میرآباد اظهار کرد: سعی بر این است شاخص‌های توسعه در زمینه‌های مختلف در مناطق کمتر برخوردار به میانگین استانی و کشوری ارتقاء پیدا کند.

وی افزود: در سفر استاندار محترم آذربایجان غربی به شهرستان‌های مختلف استان، بررسی میدانی شرایط، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های هر منطقه شناسایی شده و بر همین اساس اینک میرآباد به عنوان بیستمین شهرستان در جغرافیای استان دارای ساختار سیاسی و فرمانداری شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی گفت: این شهرستان تازه تاسیس از قبل دارای محرومیت به ویژه در حوزه راه‌های مواصلاتی و مراکز درمانی و بهداشتی بود که قرار شده مرکز جامع سلامت به زودی در این شهرستان راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در سایر شهرستان‌های استان، ساختار فرمانداری شکل گرفته اما در میرآباد که به تازگی به شهرستان ارتقاء پیدا کرده باید ساختار سازمانی در فرمانداری شکل گیرد و نیروی انسانی لازم برای این منظور به کار گرفته شود.

ابراهیمی تاکید کرد: این شهرستان دارای یک بخش مرکزی است و به زودی بخش جدیدی به نام «زاب» نیز دایر و بخشدار آن نیز منصوب خواهد شد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان‌غربی با بیان اینکه این منطقه مرزی و حساس است، افزود: دشمنان برای کشور ما نقشه ها کشیده و یک روز معیشت مردم و یک روز دین را نشانه می‌گیرند لذا مردم و مسئولان باید هوشمندانه برای مقابله با دشمن عمل کنند.

وی یادآور شد: آذربایجان غربی حدود یک هزار کیلومتر مرز مشترک با سه کشور عراق، ترکیه و آذربایجان دارد که باید از این مرز به عنوان یک فرصت برای توسعه و پیشرفت استان استفاده کنیم.

در پایان این آیین حسین خضری با حکم استاندار آذربایجان غربی به عنوان نخستین سرپرست فرمانداری میرآباد منصوب و حکم انتصاب وی قرائت شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1137448

مهمترین اخبار ایران و جهان: