نیوز سیتی!
06 فروردین 1402 - 17:05

اعلام زمان ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در ایلام

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: داوطلبان می توانند از روز سه شنبه لغایت روز جمعه نسبت به ثبت نام برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی اقدام کنند.

مسعود احمدیان مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: به اطلاع دانش آموزان و اولیا گرامی می رساند داوطلبان مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی می توانند از روز سه شنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۱۵ لغایت روز جمعه تاریخ ۱۴۰۲/۰۱/۲۵ با مراجعه به سامانه الکترونیکی my.medu.ir نسبت به ثبت نام برای ورود به مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی در سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ اقدام نمایند.

وی افزود: زمان برگزاری آزمون پایه هفتم، مدارس استعدادهای درخشان، ساعت ۹ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۱ است.

مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام ادامه داد: همچنین تکمیل ظرفیت پایه دهم مدارس استعدادهای درخشان: ساعت ۹ صبح روز جمعه تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۲و
پایه دهم مدارس نمونه دولتی: ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۰۸ برگزارخواهد شد.

 احمدیان خاطر نشان کرد: شایان ذکر است شرط لازم برای پذیرفته شدن در آزمون مدارس استعدادهای درخشان داشتن معدل ۱۹ در پایه هشتم و نیمسال اول پایه نهم و نیز برای مدارس نمونه دولتی دوره دوم داشتن حداقل معدل ۱۷ از امتحانات نوبت خرداد ماه ۱۴۰۲ است.

وی در پایان گفت: برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به شیوه نامه آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ مراجعه نمایید.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1111204

مهمترین اخبار ایران و جهان: