نیوز سیتی!
21 فروردین 1402 - 23:04

روابط عمومی‌ها طلایه‌داران مبارزه و مقابله با جنگ ترکیبی هستند

قزوین- سرپرست معاونت سیاسی استانداری گفت: روابط عمومی‌ها امروز طلایه داران و سرداران مبارزه و مقابله با جنگ ترکیبی دشمن هستند و باید نقش آفرینی ویژه‌ای برای آگاه سازی مردم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس کاظمی سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بعد از ظهر دوشنبه در جلسه هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین اظهار داشت: انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان قزوین در فضای آزاد، دارای رقابت و سالم برگزار شد که شایسته تقدیر است و امیدواریم منجر به اثرگذاری شود.

وی افزود: مهم‌ترین مشخصه عصر موجود نقش و جایگاه ارتباطات است و به همین دلیل نمی‌توان روابط عمومی را مثل سابق کلیشه‌ای نگاه کرد و از موضوعات با سهل انگاری عبور کرد.

کاظمی گفت: کمبود و اشکالات فراوانی ناظر به تشکیلات و مأموریت‌های روابط عمومی وجود دارد و باید با نگاه آسیب شناسانه موضوعات را دسته‌بندی و مشکلات، کمبودها، ضعف‌های دانشی، بینشی، انگیزشی و مهارتی را احصاء کرد تا به یک تصمیم جامع و منطقی در این مسیر برسیم.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قزوین اضافه کرد: روابط عمومی‌ها در کنار وظیفه اداری، یک مأموریت مکتبی هم دارند و به همین دلیل براساس اعتقادات باید در حوزه تبیین، امید آفرینی و غیره ورود کرد.

وی اظهار داشت: روابط عمومی‌ها امروز طلایه داران و سرداران مبارزه و مقابله در جنگ ترکیبی دشمن هستند و به همین دلیل باید نقش آفرینی ویژه‌ای برای آگاه سازی مردم داشته باشند.

کاظمی خاطر نشان کرد: امروز دشمنان از هر حربه‌ای برای به حاشیه راندن اذهان مردم و تشویش اذهان عمومی استفاده می‌کنند و روابط عمومی‌ها باید برای زدودن این غبار ورود جدی داشته و موضوعات را به درستی به سمع و نظر مردم برسانند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: فصل جدیدی پیش روی روابط عمومی‌ها برای کار وجود دارد و باید از این نقش تاریخی به نحو مطلوب استفاده کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1139804

مهمترین اخبار ایران و جهان: