نیوز سیتی!
01 اردیبهشت 1402 - 08:31

آزادی۲۰۰ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ومالی با کمک خیرین آذربایجان غربی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: مردم نیکوسرشت و خیر استان در جشنهای گلریزان امسال کار بی نظیری در سطح کشور انجام دادند و با کمکهای بسیار ارزشمند خود موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم آوردند و در یک و نیم ماه گذشته ۲۰۰نفر از آن‌ها آزاد شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در آئین آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی که در زندان مرکزی ارومیه برگزار شد اظهار داشت: در آخرین لحظات ماه بندگی و نور و رحمت الهی قرار داریم و آرزو داریم به حق این ماه عزیز توانسته باشیم اندوخته ای برای طول سال داشته باشیم و از بخشیده شدگان این ماه با برکت الهی باشیم.

عتباتی گفت:مردم نیکوسرشت و خیر استان در جشنهای گلریزان امسال گل کاشتند و کاری بی نظیر را در سطح کشور انجام دادند و با کمکهای بسیار ارزشمند خود موجبات آزادی تعداد زیادی از زندانیان را فراهم آوردند و در یک و نیم ماه گذشته ۲۰۰نفر از آن‌ها آزاد شدند.

وی افزود، فرهنگ بزرگ منشی، گذشت، کمک به همنوع بسیار خوب در استان جاافتاده و باید کاملا نهادینه شود و این فرهنگ ارزشمند دینی و اخلاقی به کل جامعه بسط پیدا کند و همه خود را مسئول بدانند.

عتباتی افزود، دستگاه قضایی با پشتوانه مردم و مسئولین یک امر بسیار مهم مثل زندان را مدیریت می کند و اگر نباشد حمایت و پشتیبانی مادی و معنوی مردم عزیز واقعا نمی شود این حجم از زندانیان مالی و غیرعمد را آزاد کرد و دست خانواده های زندانیان نیازمند را گرفت.

شایان ذکر است در انتهای این آئین باشکوه تعداد 50 نفر از زندانیان نیازمند جرائم غیر عمد و محکومین مالی با دستان دکترعتباتی رئیس کل دادگستری استان و مجیدی دادستان مرکز استان و فتحی مدیر کل زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1162704

مهمترین اخبار ایران و جهان: