نیوز سیتی!
31 فروردین 1402 - 10:54

جامعه روحانیت کردستان همچنان مستحکم در برابر تهدیدات ایستاده اند

کامیاران - امام جمعه کامیاران گفت: جامعه روحانیت استان کردستان همچنان مستحکم در برابر تهدیدات ایستاده اند و در حوزه جهاد تبیین نیازمند حمایت ویژه مسئولان هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا سیدمحسن حسینی چهارشنبه شب در نشست دبیر شورای نمایندگان ولی فقیه در مناطق قومی با ائمه شاخص استان و جامعه مدرسین کردستان در سنندج اظهار کرد: داغ ترور ماموستا شیخ‌الاسلام به دست تکفیری‌ها داغ بزرگی است که برای همیشه بر قلب مردم کردستان باقی می‌ماند.

وی افزود: کاری که علمای دینی در سطح مساجد شهرها و روستاها در زمینه روشنگری و بصیرت‌افزایی انجام می‌دهند کار بزرگی است که متأسفانه از آنها پشتیبانی نمی‌شود.

ماموستا حسینی از توجه نماینده ولی فقیه در کردستان به علمای دین و دیدارهای چهره به چهره وی تقدیر کرد.

وی افزود: علمای اهل سنت مورد هجمه سلطنت‌طلب ها و غیرسلطنت طلب‌ها هستند و همواره سیبل تهدیدات گروهک‌های ضدانقلاب بوده اما هیچگاه سنگر خدمت را رها نکرده‌اند.

عضو شورای افتای اهل سنت کردستان خاطر نشان کرد: امروز به اندازه‌ای علیه مسجد و جامعه روحانیون تبلیغ شده که کار در این سنگر سخت شده است اما جامعه روحانیت استان کردستان همچنان مستحکم در برابر تهدیدات ایستاده‌اند.

ماموستا حسینی افزود: انقلاب اسلامی نقش مهمی در حفظ و مانایی مذهب امام شافعی (رضا) داشته است اما امروز این مذهب به دلیل توطئه‌های دشمنان اسلام در خطر است.

وی اظهار داشت: اگر حمایت از پیروان این مذهب به ویژه جامعه روحانیون و ماموستاها صورت نگیرد بیم لطمه زدن جدی به این مذهب وجود دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1161348

مهمترین اخبار ایران و جهان: