نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 13:40

استاندار قزوین: با جهت گیری انتخاباتی مدیران برخورد می کنیم

استاندار قزوین گفت: خدمات و تلاش های مدیران باید بدون جانبداری و فراهم کردن شرایط تبلیغی برای کاندیداهای احتمالی مجلس باشد و در این راستا مدیران تحت رصد قرار می گیرند و اگر انحرافی صورت گیرد قطعا برخورد می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، آئین تودیع و معارفه فرماندار شهرستان قزوین ظهر امروز با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین و جمعی از مسئولان در سالن شهید امامی استانداری قزوین برگزار شد.

اعلایی در این مراسم اظهار کرد: شهر قزوین در مقایسه با مراکز استان های مشابه خود، مختصات بعضا منحصر به‌ فردی دارد. تراکم قابل توجهی از جمعیت استان در این شهر در کنار ظرفیت های فوق العاده و قابل توجه مادی و معنوی متمرکز در شهرستان، ظرفیت ویژه ای فراهم می کند. 

وی افزود: در سال‌های گذشته اقدامات و تلاش های قابل توجهی در مسیر رشد و توسعه شهرستان قزوین معمول بوده و صورت گرفته و فضای پیش رو نیز برای کار و تلاش فضای قابل توجهی است.

 استاندار قزوین ادامه داد: علیرغم اینکه ظرفیت های گردشگری در شهرستان قزوین خیلی جای کار دارد اما محرومیت ها به صورت غیر قابل باوری در شهرستان به ویژه در مناطق الموت و طارم وجود دارد که باید برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

اعلایی اصالت و فرهنگ اصیل و نجیب قزوین را ارزشمند برشمرد و خاطرنشان کرد: با جرات می توان بیان کرد که حجم بالای داشته های فرهنگی و معنوی شهر آن طور که باید و شاید در کشور معرفی و شناسایی نشده و باید تدابیر لازم اندیشیده شود. البته قبل از فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص ویژگی‌های قزوین و بعد از آن، در سطح ملی و بین‌المللی هم قزوین معرفی و شناسایی نشده که از مظلومیت های این دیار محسوب می شود. 

وی بیان کرد: دولت سیزدهم یکسری اولویت‌های عام و ویژه برای انتخاب مدیران در  نظر می‌گیرد و دولت شعار ها و آرمان هایی را در بوته انتخاب و نقد و نظر مردم برای انتخاب مسئولان قرار داده تا بتواند در مسیر خدمتگزاری به مردم گام موثرتری بردارند. 

این مسئول ادامه داد: انتظارات مردم از دولت برنامه ریزی برای ارتقاء سلامت در مسیر خدمت به مردم و فرایند اجرای وظایف دستگاه های اجرایی و مدیریتی است. 

استاندار قزوین اضافه کرد: در فضای کاری مدیریتی هم باید موتور جسارت و تصمیم‌گیری‌های جسورانه در جهت تعالی، توسعه و پیشرفت روشن باشد و هم معیارها، شاخص ها و حفظ سلامت کاری توامان از سوی مسئولان باید اجرایی شود. 

اعلایی با اشاره به نقش آفرینی فرمانداران در برگزاری انتخابات و تأکید مقام معظم رهبری نسبت به مقوله مهم انتخابات تصریح کرد: یکی از کارویژه های مسئولان باید برگزاری انتخابات باشکوه، سالم و در خور شان کشور باشد و منجر به مشارکت گسترده مردم در انتخابات شود.

وی با بیان اینکه فضای انتخابات، فضای رقابتی است، خطاب به مسئولان متذکر شد: خدمات و تلاش های مدیران باید بدون جانبداری و فراهم کردن شرایط تبلیغی برای کاندیداهای احتمالی مجلس باشد و در این راستا مدیران تحت رصد قرار می گیرند و اگر انحرافی صورت گیرد قطعا برخورد می شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1159704

مهمترین اخبار ایران و جهان: