نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 09:46

پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به کتابخانه مرکزی

سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان مرکزی از پرداخت ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبار ۱۰۰۰میلیاردریالی مصوب سفر رئیس جمهور به کتابخانه مرکزی اراک خبر داد.

علی گودرزی زاده، سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی از پروژه کتابخانه مرکزی شهر اراک بازدید کرد و در جریان روند پیشرفت این پروژه قرار گرفت.

وی در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران گفت: این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های عمرانی استان مرکزی است و می‌تواند به یک مجتمع بزرگ فرهنگی تبدیل شود که خدمات متعدد فرهنگی را به مراجعین ارایه دهد.

وی افزود: تاکنون حدود ۳۰۰ میلیارد ریال از اعتبار حدود ۱۰۰۰ میلیارد ریالی سفر ریاست جمهور برای این پروژه پرداخت شده و مابقی نیز به زودی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: این پروژه با ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است که امیدواریم در سالجاری به سرانجام برسد؛ با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با مجموعه نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، آمادگی لازم جهت تجهیز و تامین کتاب، جذب نیرو و خرید تجهیزات این مجموعه هم پیش‌بینی شده که به محض تکمیل ساختمان و فضای فیزیکی پروژه، تجهیز و بهره‌برداری از آن در اسرع وقت انجام خواهد شد.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113604

مهمترین اخبار ایران و جهان: