نیوز سیتی!
08 فروردین 1402 - 09:41

هوای امروز کرمانشاه بارانی است

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه گفت: فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه امروز هم تداوم داشته و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالا رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهد بود.

شهناز حق‌پرست، کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت هوا، اظهار کرد: فعالیت سامانه بارشی حاکم بر جو منطقه امروز هم تداوم داشته و به تناوب سبب بارندگی همراه با وزش باد، رعدوبرق و احتمالا رگبار پراکنده تگرگ در سطح استان خواهد بود.

وی ادامه داد: در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، افزایش نسبی دمای هوا، گاهی اوقات افزایش ابر همراه با وزش باد و احتمالا رگبارهای خفیف باران برای روز پنجشنبه، مهمترین پدیده‌های مورد انتظار در سطح استان خواهند بود.

کارشناس هواشناسی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: به دنبال این وضعیت موجی ناپایدار، طی ساعاتی از روز جمعه تا صبح شنبه، ضمن کاهش محسوس دمای هوا، شرایط را برای وقوع رگبارهای بهاری، به‌خصوص در نیمه شرقی و نواحی شمالی استان فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: با عبور این موج در روزهای شنبه و یکشنبه آینده به تدریج شرایط پایداری در جو استان حاکم می‌شود و اگر در روز شنبه بارشی هم داشته باشیم بیشتر به شکل رگبارهای خفیف است و همچنین طی این مدت شاهد کاهش دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1113592

مهمترین اخبار ایران و جهان: