نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 16:01

اکران و نقد و بررسی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای در اردبیل

اردبیل- اکران و نقد و بررسی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای تولید شده در واحد هنرهای تصویری حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در اردبیل برگزار شد.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از اکران و نقد و بررسی فیلم‌های صد ثانیه‌ای تولید حوزه هنری به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی در اردبیل خبر داد.

حامد اسحاقی اظهار کرد: در این برنامه هفت فیلم شامل چهار فیلم کوتاه و سه انیمیشن در موضوعات اجتماعی در سالن جابر عناصری حوزه هنری استان اردبیل برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این برنامه علمی و هنری که «حجت‌الاسلام اسداوغلی» منتقد سینما و «امیر اسکندری» پیشکسوت عرصه سینما استان اردبیل حضور داشتند بعد از اکران، فیلم‌ها مورد نقد و بررسی قرار گرفته و راهکارهای علمی و هنری برای ارتقای کیفیت آثار تولیدی هنرمندان جوان ارائه شد.

مسئول هنرهای تصویری حوزه هنری استان اردبیل با بیان اینکه نقد و بررسی آثار تولید شده سازنده است، گفت: استان اردبیل از ظرفیت‌های بالایی برای رشد و شکوفایی در سطوح مختلف ملی و بین‌المللی برخوردار بوده و در سال‌های اخیر نیز فیلم‌های بلند و کوتاه تولید شده در استان در سطوح مختلف و جشنواره‌های ملی و بین‌المللی برای اردبیل افتخارآفرینی کردند.

اسحاقی افزود: توجه به هنرمندان نوپا و استعدادهای جدید در عرصه فیلمسازی همواره جز برنامه‌های اصلی واحد هنرهای تصویری استان بوده به گونه‌ای که چهار اثر از بین هفت فیلم اکران شده مربوط به فیلم اولی است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141292

مهمترین اخبار ایران و جهان: