نیوز سیتی!
17 فروردین 1402 - 11:09

توزیع بیش از ۱۱ هزار کیلو گوشت قرمز یارانه‌ای در استان قزوین

قزوین- رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: توزیع بیش از ۱۱ هزار و ۸۴۷ کیلوگرم گوشت قرمز یارانه‌ای در استان قزوین عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین عطایی صبح پنجشنبه در جمع اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۱ هزار و ۸۴۷ کیلو گرم گوشت قرمز یارانه‌ای در زمستان ۱۴۰۱ با هدف تعادل بخشی و تعدیل قیمت بازار در استان قزوین توزیع شده است.

وی افزود: در این مدل عرضه یارانه‌ای گوشت قرمز گوساله با قیمت ۲۱۰ هزار تومان خریداری می‌شود و ۱۸۵ هزار تومان تومان در اختیار مباشران قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین اضافه کرد: در نهایت گوشت مخلوط به صورت بسته بندی با قیمت ۲۶۰ تا ۲۷۵ هزار تومان در بازار به دست مصرف کنندگان می‌رسد که می‌تواند بخش قابل توجهی از نیاز بازار را تأمین کند.

عطایی با بیان اینکه مصرف روزانه گوشت قرمز در استان قزوین هشت تن است، گفت: این میزان گوشت یارانه‌ای از استان‌های دیگر تأمین و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت و اکنون این آمادگی وجود دارد تا در سال جاری (۱۴۰۲) از ظرفیت تولیدکنندگان دام استان نیز بهره مند شویم.

این مسئول با بیان اینکه برای واردات گوشت قرمز نیز هماهنگی لازم صورت پذیرفته است، گفت: با تأمین این میزان گوشت علاوه بر ذخایر گوشت منجمد مشکلی در تأمین این کالای اساسی وجود ندارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1131148

مهمترین اخبار ایران و جهان: