نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 16:04

ایجاد توازن سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف کشور از سیاست‌های سازمان صمت است

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به اینکه ایجاد توازن سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف کشور از سیاست‌های سازمان صمت است، گفت: متاسفانه تاکنون از تمرکز صنایع در شهرهای بزرگ آسیب دیده‌ایم چرا که زندگی را برای ساکنان این مناطق سخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی رسولیان صبح امروز در حاشیه آیین کلنگ‌زنی طرح توسعه شهرک صنعتی هفشجان با اشاره به اینکه ایجاد توازن سرمایه‌گذاری در نقاط مختلف کشور از سیاست‌های سازمان صمت است، گفت: متاسفانه تاکنون از تمرکز صنایع در شهرهای بزرگ آسیب دیده‌ایم چرا که زندگی را برای ساکنان این مناطق سخت کرده است.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ادامه داد: این عدم ایجاد توازن در سرمایه‌گذاری سبب شده است ما از استان‌های دیگر به خصوص مناطق محروم غافل شویم.

وی افزود: طی سال گذشته حدود ۱۳ هزار هکتار زمین در کشور به ایجاد و توسعه شهرک‌های صنعتی اختصاص داده شده است.

رسولیان اضافه کرد: همچنین در حوزه ایجاد زیرساخت‌ها ۹۵ پُست برق در کشور ایجاد شده است.

توسعه ۹۰ هکتاری شهرک صنعتی هفشجان

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در حاشیه این مراسم گفت: امروز ۹۰ هکتار زمین به اراضی شهرک صنعتی هفشجان با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد تومان افزوده شد.

وی افزود: امیدواریم ۲۰ هکتار از این اراضی تا هفته دولت آماده‌سازی و تحویل سرمایه‌گذاران شود.

احمد راستینه اضافه کرد: طی سال گذشته بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان در توسعه زیرساخت‌های صنعتی استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه با ایجاد وحدت و هم‌افزایی دستگاه‌های مختلف در آزادسازی اراضی و توسعه زیرساخت‌های صنعت در چهارمحال و بختیاری قدم‌های خوبی برداشته شده است، عنوان کرد: طی سال‌های آینده دوران طلایی برای پیشرفت و توسعه سرمایه‌گذاری پیش روی استان خواهد بود.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1188504

مهمترین اخبار ایران و جهان: