نیوز سیتی!
14 اردیبهشت 1402 - 15:38

آمریکا کلاهبرداران و راهزنان را در دولت اوکراین مستقر کرده‌است

سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در سخنانی تأکید کرد: آمریکا کلاهبرداران و راهزنان را در دولت اوکراین مستقر کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه تلویزیونی راشا تودی، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز پنجشنبه در سخنانی اعلام کرد که آمریکا و متحدانش «کلاهبرداران و راهزنان» را در دولت اوکراین مستقر کرده‌ اند.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص ادامه داد: آنها دولت قانونی در اوکراین (در سال ۲۰۱۴) را نابود کردند، کلاهبرداران و راهزنان را در رأس امور قرار دادند، پول و اسلحه در اختیار آنها گذاشتند، احساس معافیت مطلق را در آنها برانگیخته کرده و پوشش سیاسی و حمایت نظامی را برایشان فراهم کردند.

«ماریا زاخارووا» در ادامه اضافه کرد که مسکو، «واشنگتن، لندن و به طور کلی ناتو» را مسئول تمامی اقدامات دولت اوکراین می‌ داند.

گفتنی است که «دیمیتری پسکوف» سخنگوی ریاست جمهوری روسیه دیروز در سخنانی از دفع حمله هواپیماهای بدون سرنشین ارتش اوکراین به کاخ کرملین خبر داد و گفته بود: رژیم کی‌ یف بامداد روز چهارشنبه سوم ماه می اقدام به انجام حمله پهپادی به اقامتگاه ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در کرملین داشت.

در همین ارتباط، دیمیتری مدودف معاون شورای امنیت روسیه به دنبال آشکار شدن ابعاد جدیدی از اقدام اوکراین در حمله پهپادی به کاخ کرملین تأکید کرد: هیچ گزینه‌ای جز حذف فیزیکی «زلنسکی» وجود ندارد. او حتی برای امضای تسلیم بدون قید و شرط هم دیگر لازم نیست. همانطور که می‌دانید هیتلر نیز آن را امضا نکرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1188348

مهمترین اخبار ایران و جهان: