نیوز سیتی!
13 اردیبهشت 1402 - 11:15

تجلیل دسته جمعی از کارگران شهرداری بندرعباس + عکس و فیلم

در مراسم ویژه ای به مناسبت روز کارگر، از کارگران و پاکبانان شهرداری بندرعباس تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، شهرداری این شهر به مناسبت روز جهانی کارگر، شب گذشته در ویژه برنامه ای ضمن دعوت دسته جمعی از کارگران این نهاد خدمت رسان، از آنان و خانواده هایشان تجلیل کرد.

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه قداست این مجلس به حضور کارگران است، تأکید کرد: کسی که برای هزینه خانواده  اش زحمت بکشد ، مانند مجاهد در راه خداست و این حدیثی ارزشمند در بیان عظمت کار کارگران در جامعه ماست، خاطرنشان کرد: در هیچ جای دنیا و هیچ دینی این همه عظمت برای کارگر وجود ندارد.

 

وی با تذکر به همه دستگاهها و ادارات و مدیران در مورد حقوق، بیمه و خدمات به کارگران، تأکید کرد: نگذارید امنیت شغلی، بیمه و تامین اجتماعی کارگران، دستمزد عادلانه برای آنها، آموزش و مهارت یابی و ارتقای سطح علمی و توان کارگران مورد غفلت قرار گیرد و بر همه مدیران واجب است که در زمینه تأمین مسکن کارگران و ارتقای شرایط ایمنی کار آنها به جد تلاش کنند.

 

 

مهدی نوبانی شهردار بندرعباس نیز در این آیین که در سالن فجر شهر بندرعباس برگزار شد، اظهار داشت: امسال دومین سالی است که این افتخار نصیب من شده تا در جمع کارگران و زحمت کشان عرصه خدمات شهرداری حضور داشته باشم، اگر هر یک از آنان برای مدتی کوتاه از انجام وظایف شان سر باز بزند، صدمات جبران ناپذیری بر محیط زیست شهری وارد می شود. 

 

وی در ادامه بیان داشت: تلاش ما این است که مسائل و مشکلات بیمه کارگران و پاکبانان شهرداری در اسرع وقت حل و فصل شود و باور دارم که کارگران و پاکبانان شهرداری به عنوان نماینده های ما در محلات هستند و به همین منظور آنان باید رعایت اخلاقمداری را سولوحه کار خود قرار دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1185404

مهمترین اخبار ایران و جهان: