نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 17:06

اصفهان نیازمند اماکن تفریحی بیشتری است

فرماندار اصفهان با تأکید بر اینکه اصفهان به‌عنوان یکی از شهرهای شاخص حوزه گردشگری کشور مطرح است، گفت: اصفهان به‌عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری با دارا بودن تعداد قابل توجهی از اماکن تاریخی برای جذب بیشتر گردشگران به مکمل‌هایی در حوزه تفریح و سرگرمی نیاز دارد که شهر رویاها یکی از همین مراکز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در حاشیه بازدید از مجموعه شهر رویاها اظهار داشت: در ایام نوروز شاهد بودیم که خدمات‌دهی خوبی در اماکن شرکت توسعه مجتمع‌های سیاحتی، فرهنگی و ورزشی سپاهان شهردرای اصفهان انجام گرفت و با توجه به بازدیدی که در سال گذشته از این مجموعه داشتم، امروز شاهد اراده برای فعال‌کردن، نوسازی و توسعه این مجموعه تفریحی هستم.

وی افزود: اگر افراد تلقی‌شان از این مجموعه این باشد که با هربار مراجعه با خدمات تکراری مواجه می‌شوند بالطبع میزان مراجعات کاهش پیدا می‌کند اما با فعال شدن گروه مناسبی که از جانب مدیریت این مجموعه آغاز به کار کرده اراده قابل توجهی را به منظور فعال‌سازی و توسعه ظرفیت‌های تفریحی می‌بینیم.  

احمدی با بیان اینکه این شرکت برای بخش‌های مختلف خود برنامه و طرح دارد، عنوان کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغات اصفهان در مجموعه شهر رویاها به منظور ارائه خدمات به مردم به‌عنوان یک نیاز از جمله اقدامات مناسب و موثر این مجموعه است.  

 

فرماندار اصفهان خاطرنشان کرد: برداشت من آن است که هرروز شاهد تحول بیشتری به موجب وجود اراده و برنامه در این مجموعه و سایر اماکن این شرکت خواهیم بود چرا که اقداماتی که با هم‌افزایی صاحب‌نظران و گروه‌های مختلف در این مجموعه و سایر اماکن تحت مدیریت این شرکت رقم خورده حکایت توسعه بیش از پیش این مراکز را دارد.  

وی با تأکید بر اینکه اصفهان به‌عنوان یکی از شهرهای شاخص حوزه گردشگری کشور مطرح است، تصریح کرد: اصفهان به‌عنوان یکی از مراکز مهم گردشگری با دارا بودن تعداد قابل توجهی از اماکن تاریخی برای جذب بیشتر گردشگران به مکمل‌هایی در حوزه تفریح و سرگرمی نیاز دارد که شهر رویاها یکی از همین مراکز بوده که رونق را در آن به وضوح می‌بینیم.  

احمدی در پایان گفت: از دیگر نکات قابل تقدیر در اقدامات صورت گرفته در مجموعه شهر رویاها پیگیری برگزاری رویدادهای فرهنگی، تعامل و هم‌افزایی با دیگر افراد و مجموعه‌ها برای رونق‌بخشی به این مرکز گردشگری است. 

پایان پیام/۳۶۴۹/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1125548

مهمترین اخبار ایران و جهان: