نیوز سیتی!
15 فروردین 1402 - 09:41

تسهیل فرآیندهای امور تجاری و کارگزاری بندری - دریایی اولویت امسال

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان گفت: تسهیل فرآیندهای امور تجاری و کارگزاری بندری - دریایی از جمله اهداف این اداره کل در راستای تحقق شعار امسال است.

قاسم عسکری نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان، جذب سرمایه‌های بخش خصوصی و مشارکت مردم در فعالیت‌های اقتصادی و سرمایه گذاری در حوزه تجارت دریایی و لجستیک بندری در کنار تسهیل فرآیندهای امور تجاری و کارگزاری بندری - دریایی را از اهداف اصلی اداره کل بنادر و دریانوردی استان در راستای شعار امسال عنوان کرد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان تاکید کرد: تمامی فعالیت های اجرایی و برنامه های عملیاتی اداره کل با تمام بسیج امکانات و منابع انسانی برای رونق فعالیت های تجاری، کاهش هزینه واردات، صادرات و ترانزیت و از همه مهمتر مشارکت سرمایه بخش خصوصی در تولید خدمات دریایی، بندری و لجستیک حمل و نقل معطوف خواهد بود.

این مسئول ایجاد فضای کسب و کار رقابتی، حمایت از تمامی فعالین اقتصادی و تلاش برای ایجاد مشاغل پایدار دریایی و بندری را از دیگر اهداف اداره کل با اشاره به نامگذاری سال جدید به نام "مهار تورم و رشد تولید" از سوی رهبر انقلاب ذکر کرد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1126448

مهمترین اخبار ایران و جهان: