نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 15:23

برخورد قانونی با هرگونه هنجارشکنی در باغ لاله‌های آسارا ‌

کرج- بخشدار آسارا گفت: با هر گونه ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت موازین قانونی و شرعی در جشنواره گردشگری لاله‌های بخش آسارا برخورد قانونی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در پی انتشار کلیپی قبل از افتتاحیه رسمی جشنواره لاله‌های بخش آسارا که بدون هماهنگی عوامل برگزاری تهیه و در فضای مجازی پخش شده است، سجاد خدری، بخشدار آسارا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در این رابطه توضیحاتی را ارائه داد و گفت: گزارش تخلفات به مبادی ذیربط داده شده است و با هر گونه ناهنجاری اجتماعی و عدم رعایت موازین قانونی و شرعی در جشنواره گردشگری لاله‌های بخش آسارا برخورد قانونی می‌شود.

وی بیان کرد: بخش خصوصی مجری برگزاری جشنواره لاله‌ها در بخش آسارا است و پیش از برگزاری جشنواره نیز متعهد به رعایت هنجارها بوده است.

بخشدار آسارا هرگونه بی مبالاتی و زیرپا گذاشتن الگوهای موازین قانونی و شرعی را در این مرکز گردشگری غیرقابل اغماض دانست و افزود: تذکر جدی به متولیان امر داده و اخطارهای لازم نیز صادر شده است.

وی گفت: در صورت تکرار، با عوامل برگزاری این رویداد برابر قانون برخورد می‌شود.

خدری متذکر شد: این کلیپ قبل از افتتاحیه رسمی و بدون هماهنگی عوامل برگزاری تهیه شده که تخلف و سوءاستفاده این فعال فضای مجازی از طریق مجری جشنواره و مبادی قانونی در جریان پیگیری قرار دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173892

مهمترین اخبار ایران و جهان: