نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 22:11

اختصاص بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دهلران

ایلام-استاندار ایلام از اختصاص بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دهلران طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا عصر امروز جمعه در جلسه شورای اداری و دیدار با بزرگان و معتمدین شهرستان دهلران گفت: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان دهلران از محل اعتبارات سفر ریاست جمهور و اعتبارات استانی اختصاص یافته که ۷۷ درصد آن تخصیص داده شده است.

وی اظهار کرد: از این محل ۵۱ پروژه در سفر ریاست جمهور با اعتبار ۲۱۱ میلیارد تومان در دست پیگیری است.

استاندار ایلام افزود: از محل اعتبارات مصوب دور اول سفر ۴۱ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۹۷ میلیارد ریال برای شهرستان دهلران در نظر گرفته شده است.

بهرام نیا خاطر نشان کرد: از محل متمم اول و دوم سفر ریاست محترم جمهور، مجموعاً ۱۰ پروژه با اعتبار ۸۱۵ میلیارد ریال به شهرستان دهلران اختصاص یافت.

وی اضافه کرد: از محل اعتبارات اربعین نیز تعداد ۳ پروژه با اعتبار ۴۵ میلیارد ریال به شهرستان دهلران اختصاص یافت.

نماینده عالی دولت در استان عنوان کرد: در مجموع سفر ریاست محترم جمهور به استان و اعتبارات اربعین و مسئولیت‌های اجتماعی، اعتباری بالغ بر دو هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال برای شهرستان دهلران در نظر گرفته شد. ب

ه گفته استاندار ایلام، در شهرستان دهلران مجموعاً ۱۳۹ پروژه عمرانی ملی و استانی با مجموع اعتبار ۱۷ هزار و ۷۳۴ میلیارد ریال در دست اجرا است که علاوه بر این، یک طرح احداث مسکن ویژه شهری و روستایی شامل احداث ۲۱۰ واحد مسکونی شامل ۱۶۰ واحد روستایی و ۵۰ واحد شهری، با تسهیلات قرض‌الحسنه و کمک بلاعوض قابل پرداخت به میزان ۵۱۰ میلیارد ریال نیز در دست اجرا است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1174492

مهمترین اخبار ایران و جهان: