نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 14:44

نقش فرهنگیان در جهاد تبیین قابل توجه است

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت: جهاد تبیین به معنای ورود در جنگ روایت‌ها است که نقش قشر فرهنگیان به عنوان روایتگر آن بسیار مهم و قابل توجه است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا دشتی زاده ظهر دوشنبه در مراسم بزرگداشت روز معلم در جزیره خارگ اظهار داشت: شهید مطهری به عنوان یک معلم بصیر، آگاه، انقلابی و تبیین‌گر الگوی مبارزه با جریانات منحرف خواهد بود.

وی افزود: در جامعه ایران اسلامی نقش و جایگاه معلمان بسیار ویژه و حائز اهمیت است و با توجه به تهاجم فرهنگی دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه معلمان در معرفی مبانی انقلاب به نسل جوان و نوجوانان بسیار سنگین است.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: هیچ جامعه‌ای رشد نمی‌کند مگر با اتکا به نیروی انسانی خود که توسط آموزش و پرورش در مدرسه‌ها تربیت می‌شوند.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است و همه مسئولان بخش ویژه خارگ و معلمان باید خود را ملزم به اجرای آن به بهترین نحو ممکن بدانند.

رئیس شورای آموزش و پرورش خارگ گفت: جهاد تبیین به معنای ورود در جنگ روایت‌ها است که نقش قشر فرهنگیان به عنوان روایتگر آن بسیار مهم و قابل توجه است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1180292

مهمترین اخبار ایران و جهان: