نیوز سیتی!
29 فروردین 1402 - 12:22

استاندار اردبیل: در مسیر افزایش تولید هیچ مانعی از دستگاه‌های اجرایی پذیرفته نیست

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از پیگیری مشکلات بیش از 9 واحد تولیدی صنعتی ، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ظهر امروز سید حامد عاملی استاندار اردبیل در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که در سالن جلسه استانداری برگزار شد، با اشاره به شعار سال و منویات مقام معظم رهبری، اظهار کرد: در مسیر افزایش تولید هیچ بهانه و مانعی از سوی دستگاه‌های اجرایی استان پذیرفته نیست.

وی افزود: با توجه به فلسفه وجودی کارگروه تسهیل و اختیاراتی که مدیران دستگاه‌های اجرایی دارند با تمام توان کمک کنیم مشکلات احتمالی سرمایه‌گذاران و واحدهای تولیدی و صنعتی استان حل شود تا با حداکثر ظرفیت به تولید خود ادامه دهند.

رامین صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل نیز در حاشیه دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان تشریح کرد: رفع موانع تولید و حمایت از واحد‌های تولیدی و صنعتی استان به‌تبع از وزارت متبوع از محوری‌ترین برنامه‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در سال مهارم تورم و رشد تولید است.

وی بیان کرد: با بررسی و احصا مشکلات واحدهای تولیدی توسط کارشناسان حوزه معاونت امور صنایع سازمان و حمایت مقام عالی استان و دادستان مرکز استان، تلاش مجموعه سازمان بر این است تا در راستای رفع موانع و مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی راهکار‌های لازم ارائه شود.

صادقی گفت: در این جلسه صاحبان واحدهای تولیدی، صنعتی به بیان مسائل و مشکلات خود پرداختند، که پس از بحث و بررسی تصمیمات لازم با دستور مساعدت مقام عالی استان اتخاذ، و به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ گردید.

پایان پیام/۳۷۲۷/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1157492

مهمترین اخبار ایران و جهان: