نیوز سیتی!
14 فروردین 1402 - 08:56

درخواست از مردم و خیرین بهمئی/عبودی: از وضعیت ساخت مصلا راضی نیستم

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مصلای شهرستان بهمئی یکی از نگرانی های ماست با اینکه کار انجام می‌دهیم ولی اصلا راضی نیستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهمئی؛ رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره مطالبه گری حجت الاسلام صلواتی امام جمعه شهرستان بهمئی در خصوص مصلای نماز جمعه این شهرستان گفت: بعد از مطالبه گری امام جمعه محترم شهرستان بهمئی فورا از وضعیت مصلای نماز جمعه شهرستان بازدید و نواقص را بررسی کردم.

حجت الاسلام عبدالرحیم عبودی گفت: مصلای شهرستان بهمئی یکی از نگرانی های ماست با اینکه کار انجام می‌دهیم ولی اصلا راضی نیستیم باید برنامه ریزی کنیم وضعیت مصلا درست شده و نماز جمعه در مصلا برگزار شود.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: تلاش بر این کار است و برنامه ریزی می‌کنیم؛ هر چند بخشی از کار را نیز انجام دادیم  سرویس بهداشتی‌ها مشکل اساسی بود که نزدیک به پایان است.

وی افزود: نزدیک به یک ماه دیگر به بهره برداری می‌رسد با همکاری امام جمعه محترم و البته خواسته ما این است که کمک‌های مردمی دخیل و شریک باشد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1124248

مهمترین اخبار ایران و جهان: