نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 12:30

خواسته تمام متولیان و مردم کشور همین مسئله وحدت و حفظ امنیت است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه خواسته تمام متولیان و مردم کشور همین مسئله وحدت و حفظ امنیت است، گفت: امروز هر انسانی در هر جایگاهی که باشد اگر حرفی بزند که خلاف وحدت عمل کند در پازل دشمن عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفایی امروز در نشست هم اندیشی معتمدین، سران طوایف، ریش سفیدان و عشایر شهرستان نیکشهر ضمن بیان خرسندی بابت حضور در جمع مردم شهرستان نیکشهر گفت: جا دارد تا یاد و خاطره امام خمینی رحمت الله علیه را که به ملت عزیز ایران هویت بخشید را زنده نگاه داریم.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: امیدوارم تا از فرصت ایام مبارک ماه رمضان بهترین استفاده را برای خودسازی و ارتقاء معنویت خود برده باشید.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: همانگونه که شاهد بودید در سال قبل حرکت پر شتاب انقلاب به سمت قله های پیشرفت در حال طی شدن بود که دشمنان انقلاب با شناخت دقیقی که از این مسئله داشتند در سال ۱۴۰۱ طراحی ویژه ای برنامه ریزی کردند و تمام ظرفیتی که می توانستند را برای ضربه زدن به ایران اسلامی پای کار آوردند.

شفایی افزود: دشمنان ظرفیت اقتصادی را به صورت هدفمند، ظرفیت فرهنگی را به صورت گسترده، ظرفیت اطلاعاتی را به صورت ویژه و از همه مهم تر ظرفیت رسانه ای خود را با صورت یک ظرفیت عظیم به میدان آوردند و هدف بزرگی را دنبال نمودند.

وی تاکید کرد: دشمن با تمام ظرفیت به میدان آمد و چند راهبرد را در سرلوحه کار خود قرار داد؛ دشمن می خواست ملت ایران اسلامی را از گذشته خود پشیمان بکند و در ادامه زمان حال کشور را آشفته نشان داده و در نهایت مردم عزیز را نسبت به آینده ناامید کند.

فرمانده سپاه سلمان گفت: دشمن با دروغ پردازی بنا داشت تا مردم را از مسئولین و خدمتگذاران خود ناامید کنند و آن ها را ناکارآمد جلوه دهد؛ اما به فضل الهی و با رهبری امام خامنه ای عزیز و هوشیاری مردم این فتنه هم به سرنوشت فتنه های قبلی دچار شد.

شفایی تاکید کرد: دشمنان ما هنوز به دنبال بازسازی اقدامات و آغاز دشمنی دیگر هستند که این طبیعت کار آن هاست.

وی تصریح کرد: امام عزیز در ابتدای سال راهبرد جدید را مشخص کردند که آن مهار تورم و رشد تولید است که امروز از مهم ترین ضروریات کشور است. امروز متولیان کشور هیچ بهانه ای برای کم کاری در خصوص فرمان امام خامنه ای ندارند و همه ما باید با هم افزایی و با تمام ظرفیت و البته با وحدت بیشتر پای کار بیاییم.

فرمانده سپاه سلمان گفت: تاریخ اسلام نشان می دهد که هر زمان مسلمانان با هم متحد بودند هیچ دشمنی توان ضربه زدن به آنان را نداشته که این مسئله امروز هم بیش از گذشته احساس می شود.

وی افزود: ما باید تلاش کنیم تا این حرکت پر شتاب را امتداد دهیم که پیش نیاز اصلی همه این مسائل حفظ وحدت و در قبل آن به وجود آوردن نعمت امنیت است.

شفایی تصریح کرد: امروز هر انسانی در هر جایگاهی که باشد اگر حرفی بزند که خلاف وحدت عمل کند در پازل دشمن عمل کرده و امروز خواسته تمام متولیان و مردم کشور همین مسئله وحدت و حفظ امنیت است.

وی افزود: استان سیستان و بلوچستان امروز در رتبه اول رفع مسائل و مشکلات در نگاه مقام معظم رهبری قرار دارد و امروز تمامی مسئولین کشور از خود مردم در کنار مردم و برای مردم هستند تا کشور ما به هدف درستی که دنبال می شود برسد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155392

مهمترین اخبار ایران و جهان: