نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 12:49

روایت رسانه لهستانی از مشکلات عطایی در انتخاب بازیکنان تیم ملی ایران

رسانه لهستانی از مصائب سرمربی تیم ملی والیبال ایران در انتخاب بازیکنان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی والیبال ایران در سال سرنوشت ساز ۱۴۰۲ در چهار رویداد مهم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در  ژاپن، هلند، آمریکا و لهستان (۱۶ خرداد تا یکم مرداد)، قهرمانی مردان آسیا در ایران (۲۷ مرداد تا چهارم شهریور)، بازی‌های آسیایی در چین (۲۸ شهریور تا چهارم مهر) و رقابت‌های انتخابی المپیک برزیل (هشتم تا شانزدهم مهر) شرکت می‌کند.

همزمان با آغاز تمرینات آماده‌سازی تیم ملی والیبال ایران، رسانه لهستانی «پُل‌سَت» نوشته «بهروز عطایی» سرمربی تیم ملی ایران پیش از برگزاری این فصل از مسابقات، با مشکلاتی درباره بازیکنان خود دست‌وپنجه نرم می‌کند.

رسانه لهستانی نوشته «امیر غفور» از بازی‌های ملی کناره‌گیری کرده، «امیر توخته» به دلیل مثبت‌َدن آزمایش دوپینگ تعلیق شده و حالا هم عطایی در کنفرانس خبری خود گفته «میلاد عبادی‌پور» به دلیل مصدومیت نمی‌نواند در لیگ ملت‌ها به میدان برود. 

عطایی در کنفرانس خبری پیش از تمرینات تیم ملی ایران گفت: شب گذشته با میلاد صحبت کردم. او‌ به زودی پدر خواهد شد و به همین دلیل تا پایان لیگ ملت‌ها در تیم ملی نخواهد بود. ضمن اینکه مصدومیت‌های قدیمی هم دارد و می‌خواهد در اروپا خودش را درمان‌کند. من هم با این موضوع موافقت کردم و امیدوارم وی زودتر و‌ در بهترین شرایط بتواند به تیم‌ ملی بازگردد.

پُل‌سَت در پایان نوشته عبادی‌پور نام آشنایی برای اهالی والیبال در لهستان است چراکه در بین سال‌های ۲۰۱۷ تا ۲۰۲۲ در تیم «اسکرا بلچاتوف» حضور داشت. او در سال ۲۰۲۰ شهروندی لهستان را هم دریافت کرد و در اینفصل در تیم «آلیانز میلانو» توپ می‌زند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155504

مهمترین اخبار ایران و جهان: