نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 12:37

کمبود مرغ گرم نداریم/ بازرسی‌ها در همدان تشدید می‌شود

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی همدان با بیان اینکه هیچ کمبودی در عرضه مرغ گرم وجود ندارد گفت: طبق دستور ابلاغی جلسه امنیت غذایی استان بازرسی‌ها شدت گرفته است.

داریوش سرحدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه در حال حاضر مرغ به میزان کافی در دسترس کشتارگاه و عرضه قرار دارد اظهار کرد: هیچ کمبودی در بخش توزیع و عرضه مرغ گرم وجود ندارد، به طوری که روزانه بیش از یکصد تن کشتار و عرضه می‌شود.

وی به قیمت مصوب مرغ گرم اشاره کرد و افزود: قیمت مصوب به واحدهای مرغداری، کشتارگاه‌ها و واحدهای صنفی خرده‌فروشی و عمده‌فروشی از طریق بازرسی اعلام شده است و چنانچه واحدی قیمت مصوب را رعایت نکند بدون هیچ اغماضی پرونده تخلف تشکیل و جریمه اعمال می‌شود.

سرپرست مدیریت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه قیمت مصوب جدیدی از سوی تنظیم بازار کشور اعلام و ابلاغ نشده است یادآور شد: از دیروز طبق دستورات ابلاغی جلسه امنیت غذایی استان بازرسی‌ها شدت گرفته است و از کف بازار نظارت و بازرسی‌های بیشتر به عمل خواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: تشدید بازرسی‌ها در سطح استان به بازرسان بسیج اصناف، اتحادیه‌ها و بازرسان تعزیرات حکومتی ابلاغ شده است.

سرحدی در پایان متذکر شد: عرضه مرغ گرم بیشتر از قیمت مصوب، پیگرد خواهد شد به نحوی که بدون فوت وقت پرونده تخلف تشکیل و با قید فوریت رسیدگی خواهد شد.

پایان پیام/89033/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1155404

مهمترین اخبار ایران و جهان: