نیوز سیتی!
28 فروردین 1402 - 08:49

فعال دانشجویی: مسلمانان با وحدت می‌توانند رژیم‌ صهیونیستی را نابود کنند

معاون سیاسی بسیج دانشگاه شاهد با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم فلسطین می تواند نقطه مشترک همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان باشد، گفت: جهان اسلام می‌تواند با وحدت خود رژیم صهیونیستی را نابود کند.

محمد بهزادی معاون سیاسی بسیج  دانشجویی دانشگاه شاهد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: امروز به معنای واقعی کلمه، روز قدس جهانی شده و این ابتکار عمل امام خمینی حامل یک پیام مهم برای مسلمانان و آزادیخواهان جهان بود و باید گفت همچنان آن پیام زنده است. 

وی افزود: امام خمینی یک پیامی را به جهان اسلام مخابره کرد و این پیام از نظر حقیر این است که اگر در مساله ای مسلمانان بتوانند به وحدت برسند قطعا می تواند مسئله فلسطین باشد.

این فعال دانشجویی تاکید کرد:  دفاع از مردم مظلوم فلسطین می تواند نقطه مشترک همه مسلمانان و آزادیخواهان جهان باشد، هر چند در این سال ها رژیم صهیونیستی با نیرنگ و نفاق توانسته است وحدت مسلمین را خدشه دار کند اما همچنان فلسطین می تواند موضوع اول جهان اسلام باشد و جهان اسلام می تواند با وحدت خود این غده سرطانی را در این منطقه ریشه کن کند.

معاون سیاسی بسیج  دانشجویی دانشگاه شاهد در پایان گفت: روز جمعه مجدد دیدیم سیل خروشان امت اسلامی  در اقسام نقاط جهان از آسیا گرفته تا آفریقا به خیابان ها آمده و حمایت خود را نسبت به مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند و باری دیگر انزجار خود را نسبت به  رژیم جعلی صهیونیستی فریاد زدند، ما روزی را خواهیم دید که امت اسلامی دست در دست هم این غده سرطانی را به فضل الهی  ریشه کن می کند.

پایان پیام/ ت 701

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1154704

مهمترین اخبار ایران و جهان: