نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 21:38

روز قدس، نماد صف‌بندی حق مقابل باطل است

همدان- مدیر آموزش و پرورش ملایر روز قدس را روز نماد صف بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین دانست.

مهدی عابدینی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر در ملایر اظهار کرد: روز جهانی قدس یکی از مهمترین و ماندگارترین یادگاران رهبر کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و نماد صف‌بندی حق در مقابل باطل و مظهر حمایت جهانی از مردم رنج کشیده فلسطین است.

وی با بیان اینکه امروزه جهان اسلام به ویژه کشورهای خاورمیانه شاهد دسیسه‌های رژیم غاصب صهیونیستی و سیاست‌های غلط کشورهای منطقه و مرتجع عربی و جریان‌های تروریستی تکفیری است؛ افزود: این خود باعث به خاک و خون کشیده شدن انسان‌های بی گناه شده است.

مدیر آموزش و پرورش ملایر اضافه کرد: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام، به ویژه ملت مسلمان ایران در حمایت از همه مردم مظلوم و ستمدیده در سراسر جهان است.

عابدینی نیا گفت: فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان ملایر در روز جهانی قدس، ضمن تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و با پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور و همگام با مردم ولایت مدار و شهید پرور شهرستان با مشت‌های گره کرده، ندای الله اکبر سر داده و آزادی قدس شریف را سر خواهند داد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1146248

مهمترین اخبار ایران و جهان: