نیوز سیتی!
25 فروردین 1402 - 21:48

سری پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال؛ مهرام در آبادان ۱۰۰ تایی شد

نخستین مصاف دو تیم پالایش نفت و مهرام تهران در سری پلی‌آف سوپر لیگ بسکتبال، به سود آبادانی‌ها خاتمه پیدا کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، نخستین دیدار از سری پلی‌آف سوپر لیگ بسکتبال ایران از ساعت بین تیم‌های پالایش نفت آبادان و مهرام تهران از ساعت ۱۹و۳۰ در سالن ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد که در نهایت، پالایش نفت آبادان موفق شد حریف خود را با نتیجه ۱۰۰ بر ۹۲ از مقابل بردارد.

این دیدار در شرایطی برگزار شد که پالایش نفت به‌عنوان قعرنشین و مهرام به عنوان صدرنشین گروه خود در سری دوم دور مقدماتی، حریف یکدیگر در مرحله پلی‌آف شده بودند.

علیرغم اینکه مهرام در غالب زمان‌های کوارتر اول، از حریف خود پیش بود، اما زمان نخست این دیدار با نتیجه ۲۷ بر ۱۸ به سود میزبان خاتمه پیدا کرد.

کوارتر دوم همچنان پالایش نفت دست بالا را در اختیار داشت و در پاره‌ای از دقایق نیز بازی پایاپای دنبال شد، اما در نهایت ضمن پیروزی ۲۲ بر ۱۳ نفتی‌ها در وقت دوم، آبادانی‌ها نیمه اول این مسابقه را با نتیجه ۵۱ بر ۴۲ به سود خود به پایان بردند.

وقت سوم این دیدار ۲۱ بر ۲۴ به سود مهرام خاتمه پیدا کرد اما در زمان چهارم،مهرام علیرغم اینکه توانست فاصله ۱۷ امتیازی خود با نفت را جبران کند، اما میزبان در این مسابقه دست بالا را در اختیار داشت و موفق شد ضمن پیروزی ۲۸ بر ۲۴ در کوارتر چهارم، نخستین بازی این سری را به‌سود خود به پایان ببرد.

دیدار دوم دو تیم در تالار بسکتبال ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

این سری از مسابقات به‌صورت ۲ از ۳ برگزار می‌شود و در صورتی که بازی دوم چهره تیم صعود کننده را مشخص نکند، بازی سوم در آبادان تعیین کننده برنده سری خواهد بود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1149048

مهمترین اخبار ایران و جهان: