نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 19:19

بیمارستان اشنویه آماده افتتاح شد/اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار

ارومیه - مدیر شبکه بهداشت و درمان اشنویه با اشاره به اختصاص ۲۳۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان این شهرستان گفت: این طرح امسال افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین زرزا در این زمینه افزود: بیمارستان اشنویه در زمینی به مساحت ۳۵ هزار متر مربع با زیربنای شش هزار و ۷۰۰ مترمربع در سه طبقه در حال ساخت است که مجموع اعتبارات پیش‌بینی شده برای احداث آن ۳۶۰ میلیارد ریال بوده اما با مشکلات تأمین اعتبار روبرو شد.

وی ادامه داد: این بیمارستان حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل این طرح ۲۳۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته که امیدواریم امسال به بهره برداری برسد.

زرزا، با بیان اینکه اجرای طرح پزشک خانواده و بلوک بندی در سطح شهر به زودی آغاز می‌شود، گفت: با اجرای این طرح شاهد تحولی عظیم در عرصه سلامت خواهیم بود.

وی اظهارکرد: تمامی خانوارهای روستایی این شهرستان هم اکنون تحت پوشش خدمات بهداشتی و درمانی شبکه بهداشت و درمان قرار دارند و ۲۸ خانه بهداشت در روستاهای این شهرستان در حال ارائه خدمات پزشکی و درمانی هستند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اشنویه، با اشاره به راه اندازی یک دستگاه رادیولوژی به زودی در این شهرستان اضافه کرد: پنج مرکز بهداشتی درمانی شهری و روستایی، بیمارستان نبی اکرم (ص) و کلینیک تخصصی سینا در حوزه بهداشت و درمان اشنویه هم اکنون در این شهرستان فعال هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178704

مهمترین اخبار ایران و جهان: