نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 14:25

امام جمعه موقت سمنان: مردم ایران همواره پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان داده‌اند

امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان داده و نگذاشته‌اند تا آنها در مسیر پیگیری اهداف شومشان موفق شوند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس، امام جمعه موقت سمنان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان سمنان در مصلای نماز جمعه سمنان با اشاره به آخرین تحولات ملی و بین‌المللی اظهار کرد: دشمنان اسلام و ایران همواره تلاش کرده‌اند تا با توطئه‌های خود به نظام اسلامی ضربه بزنند؛ اما هر بار سرشان به سنگ خورده است و ناکام مانده‌اند.

وی تصریح کرد: توطئه‌هایی که در بازه‌های مختلف زمانی علیه جمهوری اسلامی ایران چیده و اعمال شده، بر این اساس بوده است تا نظام اسلامی را ابتدا در منظر مردم و سپس در جامعه جهانی ناکارآمد و شکست‌خورده نشان دهند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: مردم ایران همیشه در صحنه‌های مختلف حضور داشته و پاسخ دندان‌شکنی به توطئه‌های دشمنان داده و نگذاشته‌اند تا آنها در مسیر پیگیری اهداف شومشان موفق شوند.

عبدوس با اشاره به مشکلاتی که در حوزه اقتصادی در کشورمان وجود دارد و تلاش‌هایی که در راستای رفع آنها انجام می‌شود، گفت: امروز ایران اسلامی آن‌چنان اقتداری دارد که در کشورهایی که روزی محل ظهور و بروز استکبار جهانی بود، حضور می‌یابد و استقبال گری از رئیس‌جمهوری و مسؤولان ما می‌شود.

وی تصریح کرد: سفر رئیس‌جمهور به چندین کشور در روزهای اخیر پیام‌های متعددی برای جامعه جهانی و دنیای استکبار دارد و آنها می‌فهمند که ایران اسلامی بدون وقفه پیش می‌رود و اهداف خود را پیگیری می‌کند.

امام جمعه موقت سمنان اضافه کرد: موفقیت‌های ایران امروز پیش چشمان همه مردم جهان قرار دارد و غربی‌ها و ایادی آنها نمی‌توانند این موفقیت‌ها را ببینید و از این‌رو، در راستای ضربه زدن به نظام اسلامی پیش می‌روند.

عبدوس اضافه کرد: ایران امروز نه‌تنها در موضع ضعف قرار ندارد؛ بلکه در شرایطی همراه با اقتدار است و ساخت موشک «فتاح» تنها نشانه‌ای از رشد علمی، فناوری و توانمندی متخصصان ایرانی بود که سروصدای زیادی نیز در جهان به راه انداخت.

وی تصریح کرد: متخصصان ایرانی امروز در بخش‌های مختلفی نظیر تولید علم، پزشکی، نظامی، صنعتی و فناوری به مراحل قابل قبولی در رشد و پیشرفت رسیده‌اند و دشمنان می‌کوشند تا این توفیقات را از بین ببرند.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1288592

مهمترین اخبار ایران و جهان: