نیوز سیتی!
26 خرداد 1402 - 00:26

بازدید‌ معاون صندوق توسعه ملی از شهرک‌های صنعتی شیراز و سپیدان

معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی در سفر به استان فارس حین بازدید‌ از شهرک‌ صنعتی بزرگ شیراز از مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه‌های اقتصادی و بزرگ کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در سفر معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی به استان فارس ابتدا جلسه‌ای با فعالین اقتصادی به ریاست محمد هادی ایمانیه استاندار فارس با حضور جعفر قادری و ابراهیم عزیزی نمایندگان مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی و با حضور تعدادی از صاحبان صنایع و بنگاه های اقتصادی انجام شد.

معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی در جریان بازدید واحدهای صنعتی و تولیدی و در جلسه با فعالین اقتصادی گفت: با هدف حفظ حقوق نسل‌های آینده و تبدیل منابع ملی به سرمایه‌های مولد اقتصادی مشارکت صندوق توسعه ملی در پروژه‌های اقتصادی و بزرگ کشور با داده‌های جدید صورت می گیرد.

علیرضا صالح با تاکید براینکه تسهیلات به صورت ارزی به بنگاه اقتصادی تحویل شده است و ارزی  بازپرداخت می شود افزود: به استناد اساسنامه صندوق توسعه ملی، پرداخت هرگونه تسهیلات از محل منابع صندوق فقط از طریق بانک‌های عامل انجام می‌شود لذا صندوق نهاد تامین مالی است بنابراین آمادگی داریم در مقوله سرمایه گذاری و طرحهای جدید در استان فارس در قالب مقررات و اختیارات صندوق کمک کنیم و جهت تسریع در رفع مشکلات و چالشها هم به صورت یک به یک کمک و حمایت می کنیم .

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان فارس گفت: این جلسه جهت تلاش برای رفع موانع و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی، واحدهای تولیدی، صنعتی، صادراتی و ضرورت لزوم هدایت و حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و صنایع بزرگ اقتصادی در راستای افزایش اشتغال پایدار و رشد تولید برگزار شد.

حمید رضا ایزدی افزود: استان فارس در راستای توسعه فعالیتهای اقتصادی و اشتغال پایدار دارای ظرفیت و پتانسیل متنوع در بخشهای صنعت و معدن و کشاورزی و... است که جهت بالفعل شدن این پتانسیل‌ها مستلزم ایجاد و فراهم نمودن زیرساخت های لازم است.

پایان پیام/ ف

منبع: فارس
شناسه خبر: 1287992

مهمترین اخبار ایران و جهان: