نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 21:57

مرتضوی: دولت سیزدهم، دولت کلنگ‌زنی نیست

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولت کلنگ‌زنی نیست، گفت: مجموعه درمانی شهرستان اردل که ۸ سال پیش توسط دولت قبل کلنگ‌زنی و رها شده بود به زودی فعال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، سید صولت مرتضوی عصر امروز در حاشیه شورای اداری و کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان چهارمحال و بختیاری گفت: طی بازدیدهای صورت‌گرفته از پروژه‌های استانی مشاهده شد که استان فعال است و آینده روشنی برای استان دیده می‌شود. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: ورزشگاه‌های کارگری همگی در استان فعال شدند و منابع لازم برای تکمیل پروژه‌ها تخصیص داده شده است. 

وی در خصوص سرمایه‌گذاری در صندوق بازنشستگی کشوری نیز بیان کرد: با کمک این صندوق چند طرح در حوزه شیر خشک شروع شده که پیشرفت خوبی دارند همچنین تصمیماتی برای آینده استان در حوزه بهزیستی، خدمات سالمندان، شرکت‌های تعاونی و آموزش فنی و حرفه‌ای گرفته شد.

مرتضوی تصریح کرد: امروز در حاشیه بازدیدهایی که صورت گرفت مشاهده شد که در برخی شهرستان‌ها پروژه‌هایی کلنگ‌زنی شده بود اما به بار ننشسته‌ که بسیار جای تاسف دارد.

وی گفت: یک مجموعه درمانی در شهرستان اردل ۸ سال پیش توسط دولت قبل کلنگ‌زنی شده اما کاری صورت نگرفته است و چون حق و نیاز مردم است با رایزنی‌های انجام شده ظرف چند ماه آینده اسناد مناقصه این مجموعه منتشر و کار شروع می‌شود.

مرتضوی با بیان اینکه دولت سیزدهم دولت کلنگ‌زنی نیست، اظهار داشت: هر وعده‌ای در این دولت داده شود اطمینان حاصل شود که به آن جامه عمل پوشانده می‌شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تعرفه‌های زیاد بیمه تامین اجتماعی در طرح مسکن ملی، خاطرنشان کرد: طرحی از طرف نمایندگان مجلس برای اصلاحات صورت گرفته و پیشنهادات اصلاحی به صورت پلکانی ابلاغ می‌شود و ما هم موافق اصلاحات هستیم.

وی در خصوص سرمایه‌گذاران خارجی در خلیج فارس نیز بیان کرد: ایران دست مودت و برادری با همه همسایگان داده است و از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند.

مرتضوی تصریح کرد: امنیت و توانمندی ایران امنیت و توانمندی کشورهای همسایه هم هست و آغوش ایران به روی ملت‌های جهان باز است.

پایان پیام/ ۶۸۰۳۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1302992

مهمترین اخبار ایران و جهان: