نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 08:13

قطعی آب برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات

کرمانشاه- روابط عمومی آب و فاضلاب استان کرمانشاه طی اطلاعیه‌ای از قطعی آب برخی محلات شهر کرمانشاه به دلیل تعمیرات خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به اطلاع شهروندان کرمانشاهی ساکن درمحله‌های فرهنگیان فاز یک، چقامیرزا فاز یک و ۲، جانبازان فاز ۳ و ۴، نجفی، معراج، گل‌ها، بلوار شاهد الهیه و میدان رسالت، دهکده چقامیرزا، منطقه گلستان، بلوار اجاقی و خیابان ارشاد غربی، بلوار آل آقا، گذرنامه سابق، میدان مرکزی و کوچه‌های اطراف آن، بلوار رنجبر، منطقه ۲۲ بهمن، سی‌متری سوم، خیابان گلریزان، محله چاله چاله و خیابان سنگر می‌رساند با توجه به شکستگی خط اصلی توزیع آب به قطر ۵۰۰ میلیمتر چدن داکتیل به آدرس کمربندی غربی به سمت بلوار اجاقی و نیاز به قطع آب به منظور انجام تعمیرات، محله‌های مذکور روز یک شنبه چهارم تیر ماه از ساعت ۱۱ صبح لغایت ۱۷ به مدت ۶ ساعت با قطعی یا افت فشار آب مواجه خواهند شد.

خواهشمند است با مدیریت مصرف آب ما را در انجام بهینه وظایف و خدمات رسانی و توزیع متعادل آب یاری نمایند. از همراهی و صبوری شما صمیمانه سپاسگزاریم.

لازم به ذکر است سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1306848

مهمترین اخبار ایران و جهان: