نیوز سیتی!
04 تیر 1402 - 12:32

از نظارت بر عملکرد نانوایان تا بررسی مسدودی حساب یک تولیدکننده

وزیر دادگستری با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی موضوع کمبود نان توزیعی به نسیم شهر اعزام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر برنامه پاسخگویی برخط وزیر دادگستری و گزارش ارزیابی عملکرد وزارت دادگستری دولت سیزدهم صبح امروز در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری برگزار شد.

یکی از ساکنان شهر نسیم شهر در تماس با مرکز ارتباطات و صحبت با وزیر از عملکرد نانوایان ابراز گلایه کرد و گفت: هیچ نظارتی بر عملکرد نانوایان صورت نمی‌گیرد. نانوایان هم کیفیت نان خود را پایین آورده‌اند و هم آرد سهمیه‌ای خود را می‌فروشند.

این مرد نسیم شهری مدعی شده بود مردم در این منطقه معمولاً تا سه ساعت در صف دریافت نان هستند و روزها هم بعد از ساعت ۱۲ نانی توزیع نمی‌شود زیرا نانوایان ارد خود را آزاد می‌فروشند.

رحیمی با تاکید بر اینکه میزان آرد توزیعی بین نانوایان هیچ کاهش نیافته است گفت: حتماً با فروش آرد در بازار آزاد مشکل داریم. دو دستور را برای فرمانداری و تعزیرات حکومتی صادر خواهیم کرد تا دیگر در مقابل نانوایی‌ها شاهد صف نباشیم.

وزیر دادگستری هم‌چنین با مسئولان تعزیرات حکومتی تماس گرفت و از آنان خواست همین امروز تیم‌های عملیاتی خود را برای بررسی این موضوع به نسیم شهر اعزام کنند.

یکی دیگر از بازنشستگان وزارت دادگستری از عملکرد تعاونی‌های مسکن قوه قضائیه و دادگستری برای تأمین مسکن بازنشستگان ابراز گلایه کرد و گفت بسیاری از بازنشستگان فوت کردند اما در نهایت به زمینی که قرار بود به آنها داده شود نرسیدند.

رحیمی با بیان اینکه احتمالاً خود من هم جز این بازنشستگان باشم؛ گفت: حتماً این موضوع را بررسی می‌کنم که بازنشستگان از تعهدات وعده داده شده تعاونی‌های مسکن برخوردار شوند.

یکی از هموطنان تبریزی در تماس با مرکز ارتباطات از عملکرد سازمان تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی گلایه کرده بود که بدون توجه به مشکلات اقتصادی تولید کنندگان، واحدهای تولیدی را تعطیل و حساب‌های بانکی صاحبان صنایع را مسدود می‌کنند.

رحیمی قول داد با توجه بیشتری پرونده این کارآفرین تبریزی بررسی شود و در صورت امکان مساعدت لازم برای ادامه تولید و باز شدن حساب بانکی این صاحب واحد تولیدی فراهم شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1307692

مهمترین اخبار ایران و جهان: