نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 16:17

عملیات اعزام زائران بیت الله الحرام از فرودگاه اصفهان پایان یافت

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان از پایان عملیات اعزام 7 هزار و 800 زائر سرزمین وحی در تاریخ بیست و دوم خرداد ماه از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد.

ابوذر ضیایی مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از پایان عملیات اعزام زائران خانه خدا از فرودگاه اصفهان خبر داد و اظهار داشت: در عملیات رفت حجاج امسال که از تاریخ هشتم خرداد ماه آغاز و صبح امروز بیست و دوم خرداد ماه به پایان رسید، تعداد ۷ هزار و ۸۰۰ زائر با ۳۳ پرواز عازم سرزمین وحی شدند.

 

وی افزود: طی این عملیات تعداد ۵۵ کاروان از استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری با ۱۹ پرواز به مقصد مدینه و ۱۴ پرواز به مقصد جده اعزام شدند.

ضیایی با اشاره به شروع عملیات بازگشت حجاج به اصفهان از تاریخ هفدهم تیرماه بیان کرد : طبق زمانبندی اعلام شده از سوی شرکت هواپیمایی ایران ایر، زائران خانه خدا با ۳۳ پرواز و تا تاریخ بیست و چهارم تیرماه وارد فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی خواهند شد.

 

مدیرکل فرودگاه‌های استان اصفهان با قدردانی از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی کلیه عوامل اجرایی خدمت‌رسان به زائران در طول پروازهای رفت، بیان کرد: از امروز به دنبال برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای استقبال از حجاج در عملیات برگشت و فراهم کردن تسهیلات لازم جهت مستقبلین هستیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1280848

مهمترین اخبار ایران و جهان: