نیوز سیتی!
22 خرداد 1402 - 11:45

تربیت تمام ساحتی دانش‌آموزان در قالب فعالیت‌های تابستانی مدارس

بیله سوار - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بیله سوار گفت: یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش استمرار فعالیت‌های تربیتی دانش آموزان در ایام فصل تابستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس محسن پور صبح دوشنبه در جلسه ستاد برنامه ریزی اوقات فراغت دانش آموزان و فعالیت تابستانی سال جاری اظهار کرد: غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان، فرصت‌های بزرگ یادگیری، تربیت تمام ساحتی و رشد همه جانبه آنان را در پی خواهد داشت.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رسالت‌های آموزش و پرورش استمرار فعالیت‌های تربیتی دانش آموزان در ایام فصل تابستان است، خاطرنشان کرد: تقویت هویت دینی و ملی به همراه رشد خودآگاهی و خودباوری دانش آموزان یکی از رهاوردهای انسجام بخشیدن به فعالیت‌های تابستانی است که به تأمین سلامت جسمانی و روانی دانش آموزان منجر می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش بیله سوار اجرای برنامه‌های فرهنگی در قالب فعالیت‌های تابستانی مدارس را در پرورش روحی و جسمی دانش آموزان مهم دانست و گفت: در این راستا برنامه‌های عملیاتی در دست اقدام است تا دانش آموزان بتوانند از ظرفیت به وجود آمده در قالب برنامه‌های تابستانی استفاده کنند.

در ادامه این جلسه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بیله سوار نیز از راه اندازی ۱۶ پایگاه فعالیت اوقات فراغت تابستانی دانش آموزی در بیله سوار خبر داد.

میلاد آزادمرد ادامه داد: این پایگاه‌ها ۶۸ برنامه فرهنگی، هنری، قرآنی، ورزشی و … را با پوشش ۲ هزار نفر از دانش آموزان منطقه هدفگذاری کرده اند.

وی با اشاره به اهداف تربیتی پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان گفت: این برنامه‌ها در راستای تقویت هویت ملی، تقویت عشق به میهن، تقویت سبک زندگی ایرانی – اسلامی و تشویق دانش آموزان به حضور در مراکز برکت آفرین و نورآفرین همچون مساجد و هیئت‌ها برگزار می‌شود.

آزادمرد ادامه داد: امسال برای اولین بار دانش آموزان با مراجعه به سایت my.medu.ir می‌توانند در رشته‌ها و پایگاه‌های اوقات فراغت تابستانی ثبت نام کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1279792

مهمترین اخبار ایران و جهان: