نیوز سیتی!
24 خرداد 1402 - 12:23

فرهنگ استفاده از اتوبوس‌های شهری در اردبیل نیاز به احیاء دارد

اردبیل- عضو شورای شهر اردبیل گفت: با توجه به عدم رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس‌های شهری و فراموش شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، این فرهنگ نیاز به احیا دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، مینا نهامین صبح چهارشنبه در نشست هم اندیشی اعضای شورای شهر با رئیس پلیس راهور استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به عدم رغبت شهروندان به استفاده از اتوبوس‌های شهری و فراموش شدن فرهنگ استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی شهری در اردبیل، این فرهنگ نیاز به احیا دارد.

وی با بیان اینکه رفع معضل ترافیک در شهر و ساماندهی آن جز دغدغه همه مسئولان است، گفت: ما نماینده شهروندان اردبیل در پارلمان محلی هستیم و نباید اجرای این طرح منجر به نارضایتی شهروندان و کسبه شده و ترافیک را در محدوده پیاده راه افزایش دهد بلکه باید تمامی این مسائل مورد بحث و بررسی قرار گیرد.

عضو شورای شهر اردبیل با اشاره به وجود معضل وانت بارها در سطح شهر که همواره منجر به تشدید ترافیک در سطح شهر می‌شوند؛ گفت: شهروندان از وضعیت نابسامان وانت بارها در سطح شهر نارضایتی مطلق دارند که متأسفانه این وضعیت روز به روز بدتر شده و تعداد وانت بارها در حال افزایش است.

نهامین با بیان اینکه ترافیک در سطح شهر برای شهروندان هزینه‌های اضافه روانی، بهداشتی، اقتصادی دارند، خاطرنشان کرد: همچنین احداث پاساژها بدون پارکینگ و نبود زیرساخت‌های کافی از جمله‌های پارکینگ‌های عمومی، فرهنگ بد رانندگی در افزایش ترافیک سهیم هستند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1284392

مهمترین اخبار ایران و جهان: