نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 07:54

۴۰ غرفه خیابانی به مناسبت عید غدیر در بجنورد راه‌اندازی می‌شود

معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: ۴۰ غرفه با ویژه برنامه‌های عید، جمعه ۱۶ تیرماه همزمان با عید سعید غدیرخم از ساعت ۱۳ الی ۲۱ در بجنورد راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، مسعود مرواری، معاون هنری، سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از اعلام آمادگی ۴۰ هیئت و گروه مردمی در برگزاری جشن غدیر خبرداد و اظهار کرد: راه اندازی ۴۰ غرفه با ویژه برنامه هایی همچون اطعام، مسابقه نقاشی، ارائه محصولات فرهنگی و... از جمله برنامه های این جشن خواهد بود. 

وی گفت: موکب هایی با محوریت جشن بزرگ غدیر در مرکز استان جمعه ۱۶ تیرماه همزمان با روز عید سعید غدیرخم از ساعت ۱۳ تا ۲۱ از میدان شهید تا چهارراه امیریه به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بنیاد بین المللی غدیر در استان و دستگاه های فرهنگی استان راه اندازی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین عباس سرشته، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان‌شمالی نیز در این رابطه اظهار کرد: عید غدیرخم، مصداق بارز اجرای عدالت است و معرفت به غدیر باعث می‌‌شود ظلم در جهان ریشه کن شود.

وی گفت: غدیر تنها نام یک سرزمین نیست، بلکه یک تفکر و نشانه و رمزی است که از تداوم خط نبوت حکایت می‌کند و نقطه تلاقی کاروان رسالت با طلایه‌داران امامت است. 

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه هم افزایی و مشارکت در برنامه ها منجر به کیفیت و اثر بخشی آن برنامه خواهد شد، از همه دستگاه های اجرایی استان  خواست تا در برگزاری هر چه بهتر جشن غدیر مشارکت کنند. 

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312204

مهمترین اخبار ایران و جهان: