نیوز سیتی!
05 تیر 1402 - 17:01

آغاز عملیات ساماندهی ۱۵ کیلومتر از محور مواصلاتی بخش ثمرین

اردبیل- فرماندار شهرستان اردبیل گفت: عملیات اجرایی ساماندهی و ارتقای عملکرد ۱۵ کیلومتر از مسیر بخش ثمرین به اردبیل شروع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد اعتماد اعجازی ظهر دوشنبه در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل و روستاهای بخش ثمرین با اشاره به عزم جدی دولت برای تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل گردشگری کشور اظهار کرد: عملیات اجرایی ساماندهی و ارتقا عملکرد ۱۵ کیلومتر از این مسیر شروع شده است و طبق برنامه در تلاشیم تا در مدت زمان مشخص تکمیل شود.

وی با اشاره به تداوم عملیات اجرایی ۸ کیلومتر از این مسیر نیز گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها انتظار می‌رود ۵ کیلومتر آن تا اواخر ماه آتی به بهره برداری برسد.

فرماندار شهرستان اردبیل با اشاره به اعتبارات تأمین شده این پروژه افزود: :۸۵ میلیارد تومان اعتبار این پروژه توسط راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ۳۵ میلیارد تومان هم توسط شهرداری اردبیل تأمین شده است که در مجموع این پروژه با لحاظ نرخ تعدیل نیازمند ۱۵۰ میلیارد تومان اعتبار است.

اعتماد اعجازی با اشاره به اینکه یکی از مطالبات مردم ساماندهی این مسیر بود، خاطرنشان کرد: درصدد هستیم این پروژه را در مدت زمان مشخص به بهره‌برداری برسانیم.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اردبیل قطب گردشگری کشور و میزبان رویداد بین المللی گردشگری ۲۰۲۳ است تکمیل زیرساخت‌های حمل و نقل و جاده‌ای و گردشگری یکی از اولویت‌های اساسی در شهرستان اردبیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1311292

مهمترین اخبار ایران و جهان: