نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 09:24

در حوزه قضائی به دنبال مانع‌زدایی جدی از روند تولید هستیم

رئیس دادگستری شهرستان دلیجان گفت: در حوزه قضائی به دنبال مانع‌زدایی جدی از روند تولید هستیم و در چارچوب قوانین و مقررات از صنعتگران حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از دلیجان، صبح امروز به مناسبت هفته قوه قضاییه تحت ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، مسئولین قضائی دادگستری شهرستان دلیجان از واحدهای صنعتی این شهرستان بازدید کردند.

در این بازدید که با حضور رئیس، دادستان، معاون قضایی، مدیران قضایی و اداری دادگستری شهرستان دلیجان انجام شد، علاوه بر بازدید از خطوط مختلف تولید و طرح‌های توسعه‌ای، ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان واحدهای صنعتی مشکلات این واحدهای صنعتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در حاشیه این بازدید، رئیس دادگستری شهرستان دلیجان گفت: در حوزه قضائی به دنبال مانع زدایی جدی از روند تولید هستیم و در چارچوب قوانین و مقررات از صنعتگران حمایت خواهیم کرد.

علیرضا ترابی تصریح کرد: در چارچوب رشد تولید که شعار محوری سال و از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری است از مجموعه‌های صنعتی شهرستان بازدید و به دنبال شناسایی موانع و مرتفع کردن آنها برای تسهیل در امر تولید هستیم.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضائی شهرستان دلیجان همواره آماده شنیدن و راهگشایی مشکلات و همفکری برای رفع موانع با تولیدکنندگان و ادارات خواهد بود.

ترابی افزود: باید شرایطی فراهم شود تا تولیدکنندگانی که با عزم راسخ پا در جبهه سخت اقتصادی نهاده اند، با سهولت در تولید مواجه شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1312392

مهمترین اخبار ایران و جهان: