نیوز سیتی!
23 خرداد 1402 - 10:09

فارس من| ورود دادستان قزوین به موضوع واگذاری زمین فوتبال گلها/ دستگاه های متولی در اسرع وقت رسیدگی کنند

به دنبال انتشار گزارش «اعتراض بیش از ۸٠٠ دانش آموز قزوینی در خصوص واگذاری «زمین فوتبال گلها» به تیم شمس آذر» در خبرگزاری فارس، دادستان قزوین خواهان رسیدگی فوری دستگاه های متولی نسبت به موضوع مذکور شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، هفته گذشته خانواده بیش از ۸۵٠ دانش آموز قزوینی با ثبت درخواستی در بخش «فارس من» خبرگزاری فارس خواهان پیگیری موضوع واگذاری زمین فوتبال گلها به تیم شمس آذر و محروم شدن فرزندان خود از بهره مندی از این مجموعه شدند.

به دنبال این موضوع، خبرنگار فارس در مصاحبه با «استاندار قزوین»، «مدیرکل آموزش و پرورش استان»، «مدیرعامل باشگاه شمس آذر» و وکیل مالک متجمع ورزشی گلها که این مجموعه را جهت استفاده دانش آموزان واگذار کرده بود، به بررسی زوایای مختلف این موضوع پرداخت.

در گزارش «اعتراض بیش از ۸٠٠ دانش آموز قزوینی در خصوص واگذاری «زمین فوتبال گلها» به تیم شمس آذر» که روز یکشنبه ۲۱ خردادماه در خبرگزاری فارس منتشر شد، ناهماهنگی بین دستگاه ها در شکل گیری مساله و دغدغه دانش آموزان پیرامون واگذاری مجتع گلها مشهود بود و بر این اساس ضرورت بررسی دوباره شرایط و بازنگری در تصمیم گرفته گوشزد شد.

در پی انتشار این گزارش، حسین رجبی دادستان قزوین با ورود به موضوع مذکور، خواهان رسیدگی فوری دستگاه های متولی نسبت به آن شد.

در اطلاعیه ای که روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین در این رابطه منتشر کرد، آمده است:

«نظر به مطالبه گری تعداد کثیری از اولیاء دانش آموزان مبنی بر محروم شدن فرزندان شان از مجموعه زمین چمن فوتبال موسوم به گلها و نظر به اهمیت گسترش ورزش همگانی و ضرورت برنامه ریزی برای اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان و در راستای حفظ حقوق عمومی وفق ماده ۲۲ قانون آیین دادرسی کیفری؛ دادستان مرکز استان قزوین در ابلاغیه ای به اداره کل آموزش و پرورش استان و اداره کل ورزش و جوانان استان خواستار بررسی صحّتِ خبر واگذاری زمین به باشگاه خاص به صورت کامل، و در صورت صحت؛ بازگرداندن آن به دانش آموزان و باشگاه های مختلف و در نهایت معرفی مسبّبین و تضییع کنندگان حقوق عامه به این دادستانی قزوین جهت برخورد قانونی متناسب گردید.»

با ورود دادستان قزوین به موضوع واگذاری مجتمع ورزشی گلها، به نظر می رسد روند طی شده دوباره مورد بازبینی قرار گیرد و با در نظر گرفتن چارچوب های قانونی و اعمال نگاهی منطقی، دغدغه ایجاد شده بین خانواده ها و دانش آموزان این منطقه رفع شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1282048

مهمترین اخبار ایران و جهان: