نیوز سیتی!
01 تیر 1402 - 18:52

نظام اسلامی با پرچمداری ولایت فقیه و مردم همواره پیروز است

رودسر -فرماندار رودسر گفت: نظام اسلامی با پرچمداری ولایت فقیه و مردم بصیر همواره در راه خود ثابت قدم و پیروز میدان ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان با اشاره به پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اظهار کرد: علی رغم همه دشمنی‌ها و شرارت‌ها برای به عقب راندن جمهوری اسلامی از این پیشرفت‌ها، این نظام با پرچمداری ولایت فقیه و مردم بصیر به راه خود ادامه می‌دهد و پیروز میدان‌ها است.

وی افزود: اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران همین مردم هستند که در پرتو تعالیم اسلام، امام و انقلاب، مسیر حق را پیدا کردند و در این مسیر حق ایستاده‌اند.

شهاب زاده با اشاره به هفته مواد مخدر و شهدای این راه گفت: این شهدا جهت حفظ سلامت جوانان، سلامتی خودشان را از دست دادند، گفت: ما مدیون همه خانواده‌های شهدا هستیم که آرامش و سلامت را برای خانواده‌های ما به وجود آوردند.

فرماندار رودسر با اشاره به گردشگر پذیر بودن این شهرستان ادامه داد: رودسر با دارا بودن مواهب طبیعی چون کوه جنگل و دریا مقصد بسیاری از گردشگران است که باید تمهیدات و تدابیر در این خصوص اندیشیده شود.

وی به بحث عفاف و حجاب اشاره کرد و افزود: این شهرستان به دلیل داشتن سوابق مذهبی و دارا بودن ۷۰۰ شهید اجازه هنجارشکنی نخواهیم داد.

شهاب زاده اظهار کرد: هیچ اداره‌ای به مراجعه کنندگانی که کشف حجاب می‌کنند اجازه خدمات ندارد در غیر این صورت عذر آن مسئول اداره را نخواهیم پذیرفت و طبق قانون برخورد خواهد شد.

وی به خود مراقبتی ادارات اشاره کرد و گفت: مسئولان ا دارات حوزه استحفاظی خود را با مشورت سپاه و نیروی انتظامی به پایش تصویری مجهز کنند تا مبادا دچار مشکل شوند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1302692

مهمترین اخبار ایران و جهان: