نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 15:11

شهدا عامل رشد و تعالی انقلاب هستند

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی گفت: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سبزوار، حجت الاسلام سیدمحمد سلطانی در نشست شورای اداری شهرستان ششتمد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیراظهار کرد: دکتر بهشتی و یاران باوفایش ، سروقامتانی بودند که با شهادت خود نعمت ارزشمند استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی را تداوم بخشیدند.

وی با اشاره به وقایع و حوادث مهم در تاریخ ایران افزود: انقلاب اسلامی شجره طیبه ای است که شهدای انقلاب، دفاع مقدس و تمام شهدای گرانقدر از بدو انقلاب تا کنون موجب رشد و تعالی آن شده اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با اشاره به جنایت های حقوق بشر آمریکایی اضافه کرد: جنایات این شیطان بزرگ و عوامل دست نشانده اش همچون انگلیس و رژیم صهیونیستی بر کسی پوشیده نیست.

حجت الاسلام سلطانی در ادامه همچنین از قناعت، صبر، استقامت، ثبات قدم و ایمان حقیقی به عنوان مهمترین عوامل پیروزی انسان بر کفر و نابرابری یاد کرد و به نقل از رهبر معظم انقلاب گفت: دشمن ۲ نقطه ایمان و امید مردم و جوانان را در جامعه اسلامی هدف قرار داده است.

وی تاکید کرد: مسئولان باید ضمن تزکیه نفس و با نیت اخلاص و باور قلبی در مسیر خدمت به مردم گام بردارند.

پایان پیام/ 

 

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1313304

مهمترین اخبار ایران و جهان: