نیوز سیتی!
06 تیر 1402 - 20:41

آغاز ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در شهر بهارستان اصفهان

با حضور مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید عملیات ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی در شهر بهارستان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، علیرضا جعفری مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهر بهارستان با اشاره به اجرای ساخت بیمارستان برای حل مشکلات مردم با مشارکت وزارت بهداشت و درمان اظهار داشت: با بررسی‌های انجام شده در منطقه و رویت نقشه‌ها و مجوزهای صادر شده، کار ساخت بیمارستان آغاز شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید تصریح کرد: این عملیات مقدمات پیش از عمرانی است که باید تفاهم‌نامه با وزارت بهداشت و درمان انجام گیرد و انتخاب پیمانکاران نهایی شود با نهایی شدن نقشه‌ها، پیمانکار کار عمرانی را شروع کند.

به گزارش فارس، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید که همراه با وزیر راه و شهرسازی به اصفهان سفر کرده بود، با حضور در شهر جدید بهارستان ۱۱ پروژه عمرانی را افتتاح کرد.

با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، اعضای هیأت مدیره شرکت مادر تخصصی عمران شهرهای جدید، سرپرست شرکت عمران بهارستان، اعضای هیأت مدیره این شرکت و جمعی از مسوولان محلی، چندین پروژه عمرانی ساخته شده توسط شرکت عمران بهارستان، شامل ساختمان مجهز اورژانس بهارستان، دو باب مدرسه، دو باب مجتمع مسکونی بزرگ مشارکتی، یک ورزشگاه روباز، و دو پارک افتتاح و به بهره برداری رسید.

همچنین عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی مرحوم آیت‌الله ناصری در شهر بهارستان آغاز شد.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1313904

مهمترین اخبار ایران و جهان: