نیوز سیتی!
29 خرداد 1402 - 17:27

سیل در اردبیل| آبگرفتگی 200 منزل مسکونی در شهرستان بیله سوار

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: در پی وقوع سیل دیشب در این شهرستان 200 واحد مسکونی در روستاهای این شهرستان دچار آبگرفتگی شده است.

صاحبعلی اصغری، فرماندار شهرستان بیله سوار عصر امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در اثر بروز سیل و تگرگ به خصوص در بخش مرکزی شهرستان بیله سوار حدود ۱۷ روستا با مشکلاتی مواجه شده و بارش تگرگ سبب آسیب به سقف شیروانی ۲۰۰ خانه مسکونی در این شهرستان شد.

وی افزود: هم چنین در اثر وقوع سیل در روستاهای دهستان انجیرلو، ۲۰۰ منزل مسکونی در این روستاها دچار آبگرفتگی شدند و بدنه و شیشه ۱۵۰ خودرو نیز بر اثار بارش تگرگ آسیب دیده است و در برخی از روستاها نیز با قطعی برق و آب مواجه بودیم که شامگاه گذشته با تلاش نیروهای امدادی و ادارات مربوطه برطرف شد.

فرماندار شهرستان بیله سوار بیان کرد: از ساعات ابتدایی وقوع سیل آبرسانی به روستاهای درگیر سیل که با قطعی آب مواجه بودند با استفاده از تانکرهای آبرسان و حضور نیروهای بسیج سازندگی، امورعشایری، دهیاری ها و جهاد کشاورزی انجام یافت.

اصغری گفت: با حضور نیروهای راهداری در دهستان انجیرلو مسیر اصلی شهر که از داخل این دهستان عبور می کند پاکسازی شده و شن و ماسه و سنگ ریزه ها برداشته شدند و برآورد خسارت ها با حضور بیناد مسکن در محل حادثه انجام می گیرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1296304

مهمترین اخبار ایران و جهان: