نیوز سیتی!
12 تیر 1402 - 14:04

تعداد واحدهای نانوایی شهرستان بوئین زهرا افزایش خواهد یافت

قزوین- فرماندار شهرستان بوئین زهرا گفت: پیرو درخواست مجموعه مدیریتی شهرستان در جلسات شورای آرد و نان استان قزوین تعداد واحدهای نانوایی و سهمیه آرد نانوایی‌های بویین زهرا افزایش خواهد یافت.

محمد ادبی رامندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به مسائل مطرح شده در سفر معاون اقتصادی استاندار قزوین به این شهرستان در حوزه آرد و نانوایی‌ها اظهار کرد: پیرو مصوبات این سفر افزایش سهمیه آرد و تعداد واحدهای نانوایی در سطح شهرستان مصوب و این امر در حال محقق شدن است.

وی با اشاره به افزایش جمعیت کارگری و مهاجرین در فصول بهار و تابستان افزود: شلوغی نانوایی‌ها به دلیل افزایش میزان تقاضا برای نان بوده که با نظارت بر عملکرد نانوایان در سطح شهرستان از طریق دستگاه‌های کارتخوان مقرر شد، ساعت پخت کلیه نانوایان افزایش یافته و سهمیه فوق العاده نیز در اختیار نانوایان قرار خواهد گرفت.

فرماندار شهرستان بوئین زهرا عنوان کرد: با توجه به توسعه شهرها در طول سالیان گذشته و افزایش جمعیت، تعداد واحد نانوایی‌ها تغییری نکرده بود که این امر با پیگیری‌های لازم صورت پذیرفته و به زودی شاهد افزایش تعداد واحدهای نانوایی لواش، بربری و سنگک در سطح شهرهای تابعه شهرستان خواهیم بود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1327892

مهمترین اخبار ایران و جهان: